4 listopada 2014

Sklepy internetowe warte uwagi






Witajcie!

Dziś postanowiłam zaznajomić Was z kilkoma sklepami które są warte uwagi.
Według mnie maja bardzo ciekawy asortyment, ale oczywiście możecie mieć inne zdanie.
Kolejność jest przypadkowa.

Tutaj znajdziecie m.in. lakiery marki Models Own bardzo interesującej cenie.


W Minti oprócz lakierów Models Own znajdziemy również Essie czy Barry M
oraz pędzle Hakuro czy Maestro.


Tutaj znajdziemy głównie kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała tak znanych marek jak:
Apis,Bielenda, Bourjois, Clarena, Dermika, Floslek, Joko, Mixa, Sally Hansen, Syis i inne.



Tutaj znajdziecie np lakiery Essie, Rimmel czy O.P.I. w bardzo korzystnych cenach, oraz kosmetyki do makijażu np Sleek .



U Maani znajdziemy takie marki lakierów jak: Barry M, Essie, Models Own, O.P.I., Zoya.


Znacie powyższe sklepy internetowe? 
A może robiłyście już w nich zakupy?
Podzielcie się swoimi opiniami.



9 komentarzy:

  1. Oprócz pierwszego sklepu znam i lubię wszystkie pozostałe i regularnie robię u nich zakupy. Może oprócz Maani, bo bywa drogo i kupuję u nich rzadziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie znałam tylko pierwszego, ale lecę nadrobić :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki z ameryki bardzo lubię i często tam zaglądam. Tak samo jako do e-zebra, fitoteka i econaturals.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam pierwszej stronki i trzeciej. Reszta dobrze mi znana, ale uwielbiam w minti kupować, bo wszystko zawsze tak ślicznie popakowane :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mintishopem jestem zachwycona. Ekspresowa dostawa, solidnie zapakowane zakupy. Tylko na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam jak Minti opakowuje kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama zakupy robię zawsze w Cocolita.pl albo BodyLand.pl W tym drugim, zawsze otrzymuje rabat na kolejne zakupy i tak korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki z Ameryki to sklep dobrze mi znany. Często robię u nich zakupy. Odwiedzam też cocolita.pl , ladymakeup.pl i ekobieca.pl . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię sklep Minti Shop. Zamówienie od nich dochodzi w ekspresowym tempie i jest cudownie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń