27 listopada 2014

Poplamione kartki


 



Witajcie!

Dziś mam dla Was pazurki które tym razem nie są ze stempelków, ale są odzwierciedleniem pazurków które de facto były wykonane ta metodą.
Jak wiecie ja wolę sama coś namalować wtedy mam wrażenie że to bardziej "moje" zdobienie.

Tutaj jest oryginał:


Przyznacie że mojemu zdobieniu daleko do oryginału no ale to ręczna robota :)
Zdobienie to przedstawia poplamione kartki, plamki te uzyskałam za pomocą farbek akrylowych, reszta to już lakiery.




Jak Wam się podoba takie zdobienie?



13 komentarzy:

  1. Ale mi się bardzo podoba zdobienie :)). Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny efekt, a różyczki w zdobieniach bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle uwielbiam kwiaty na paznokciach, ale obiecuje w grudniu będzie ich mniej :D

      Usuń
  3. Ślicznie Ci wyszło :-)) tylko te bazgrołki nie przypominają mi pisania, ale stwarza fajny klimat dla tych róż :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety starałam się jak mogłam ;)

      Usuń
  4. Cudny miał ktoś pomysł :) Odwzorowanie niczego sobie. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne:), podziwiam ludzi, którzy mają cierpliwość malować lakierami wzorki, ja wolę farbki, choć wiem że wtedy zdobienie jest mniej trwałe niż lakierowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam robić takie zdobienia, mam wtedy większą satysfakcję że zrobiły to moje ręce :)

      Usuń