3 listopada 2014

Paznokciowy Team - wzorek nr 15



Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z kolejnym wzorkiem do Paznokciowego Team`u.
Jak Widzicie ostatnio bardzo wzięłam sobie do serca uzupełnianie braków :)

Ten wzorek postanowiłam podczepić pod ten:

Sądzę że jak najbardziej utrzymuje się w tematyce.
Pomysł zaczerpnięty został oczywiście od mojej guru Lucy





Na koniec chciałam Wam jeszcze przypomnieć o kolejnym wzorku który wybrałam dla Was, a właściwie o tematyce:

Wzorek jest do wykonania od 3.11 (czyli od dziś) do 16.11. 
Oczywiście nikt nie będzie krzyczał jeśli zostanie on wykonany po tym czasie.

Pozdrawiam Was serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. O, ciekawa interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja interpretacja zaskoczyła mnie, genialnie to wykombinowałaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super! takie drippingu to jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń