29 listopada 2014

Hot colors + stemplowanie






Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejne stempelkowe zdobienie.
No normalnie nie mogę się powstrzymać, nie śpię po nocach i wymyślam który wzorek wybrać i jak go ugryźć kolorystycznie. 
Naczytałam się na blogach o tym że dobre do stempelków są lakiery Golden Rose więc dziś zamówiłam kilka sztuk, mam nadzieje że szybko dojdą bo stempelki czekają :) 



A na dziś mam dla Was pazurki w dwóch wariantach kolorystycznych.

Pierwsze na moich pazurkach były te:




... ale wyglądały zbyt "urodzinowo" i nie grały mi coś kolorystycznie, więc postawiłam na czerwień od MySecret - hot colors 181 red. Uwielbiam ten kolor, ostatnio bardzo często ląduje na moich pazurkach, przyznacie że lepiej pasuje kolorystycznie do paznokcia na palcu serdecznym niż wariant powyżej.





13 komentarzy:

  1. Mnie się podoba ta druga wersja i paznokcie w odcieniach niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne! Mnie bardziej podoba się niebieska wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no potraficie mnie zaskoczyć ;) myślałam ze czerwony się bardziej spodoba :)

      Usuń
  3. Kochana a gdzie się podziała zakładka z paznokciowym teamem, bo weszłam zobaczyć obecny wzorek i nie mogę jej znaleźć.
    Zdobienie wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Paznokciowego Teamu już nie ma, pisałam o tym tutaj http://modnania.blogspot.com/2014/11/stokrotki.html

      Usuń
    2. Post przegapiłam, dlatego się zdziwiłam, no trudno, bo było naprawdę fajnie robić nowe wzorki :)

      Usuń
  4. prześliczne takie bardzo wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosenne? no nie spodziewałam się, ale w sumie masz rację :)

      Usuń
  5. niesamowicie podoba mi się ten turkus na małym palcu w pierwszej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  6. water decal are so cute ! in every combo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is not a sticker, this is a stamp

      Usuń