21 listopada 2014

B. Loves Plates i zbliżenie na płytkę B02 - flower power




Witajcie!

Dziś się będę troszkę chwalić :)
Chciałam Was poinformować że przed chwila odwiedził mnie listonosz i wreszcie przyniósł mi moje upragnione B. Loves Plates .
Z tego tytułu pragnę Was poinformować że możecie liczyć się z tym iż w najbliższej przyszłości pojawiać się będą zdobienia , zrobione przy pomocy tychże płytek :)

Nawiasem mówiąc chciałam tutaj pochwalić mojego kochanego Męża który zamówił mi te cuda :)



Płytki zamówiłam wszystkie trzy jednak najciekawsza dla mnie była B02 -flower power i to na właśnie pierwsza trafiła w moje łapska.


Póki co nie mam dla Was zdobienia na pazurkach, na szybko poodbijałam wszystko na kartce, nawiasem mówiąc będę musiała przetestować które z moich lakierów najbardziej nadają się do stempelków, teraz użyłam lakieru Bell Fashion Colour nr 307, a zaraz trzeba ulepić górę pierożków dla mojego Męża, w końcu zasłużył :)


Jak widzicie nie wszystkie mi się dobrze odbiły, ale to wynikało bardziej z mojego pośpiechu :)
Teraz pytanie które mnie najbardziej zainteresowały?
W pierwszym rzędzie ciekawa jest 2 i 3.
W drugim rzędzie 1, 2 i 4.
W ostatnim 2, 3 i 4.
Co pierwsze znajdzie się na moich pazurkach? Zobaczymy, może nawet nic z tej płytki.

A Wy macie już swoje B. Loves Plates?

15 komentarzy:

  1. Kupilam kiedys takie plytki tylko mniejsze i niestety nie umiem ich uzyc. Nie chcą mi się ladnie odbic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie takie, sama mam stare płytki ale one kompletnie nie odbijaja stempelków, te maja porządne wyżłobienia i rewelacyjnie się odbijają :)

      Usuń
  2. świetne te wzorki, ja jednak pozostanę przy swoich płytkach które mam, chyba na razie wystarczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja planuję wejść w posiadanie jeszcze przynajmniej 3 płytek więc zaczynam stemplowanie na całego :)

      Usuń
  3. Stemple jakoś zupełnie do mnie nie przemawiają, nie mam cierpliwości do takich zdobień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam póki nie wpadła mi w ręce płytka którą da się robić stempelki :)

      Usuń
  4. najbardziej podoba mi się pierwszy z pierwszego rzędu - fajnie musi wyglądać pokolorowany ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację może wyjść z tego coś całkiem fajnego :)

      Usuń
  5. stemple mi się marzą od dawna :D a kwiaty na paznokciach to moje ulubione wzory, więc jak najbardziej mam ochotę na tą płytkę :) Może uda mi się je nabyć ;) A gdzie Twój mąż Ci je zamówił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też najbardziej lubię kwiaty na pazurach :) Zamówione na allegro: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=37818237

      Usuń
  6. Same niesamowitości na tej płytce ^^ W sumie też zastanawiałam się czy by jej nie zamówić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same niesamowitości na tej płytce ^^ W sumie też zastanawiałam się czy by jej nie zamówić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 z górnego rzędu i tulipany wyglądają cudnie ! Ukochany rzeczywiście zasłużył na pierożki :D

    OdpowiedzUsuń