23 października 2014

Zakupy




Witajcie!
Dziś mam dla Was post zakupowy. Troszkę się tego nazbierało, jednak ostatnio nie robię zbyt często na zakupy chyba łatwiej mi zamawiać przez internet :)

Odżywki Natura Siberica, jak wiecie nie mogę się ich nachwalić.
Jak dla mnie to najlepsze odzywki ever.
Żałuje tylko że nie można ich nabyć w żadnej drogerii, kiedyś coś słyszałam o drogerii Jaśmin, nawet  byłam ale niestety nie mieli.
Ja miałam strasznie przesuszone włosy po rozjaśnianiu, nawet oleje nic nie dały, a p odżywce już po pierwszym użyciu siano znikło :)


Kolejny zakup to lakiery, jest ich cztery (od lewej):
My Secret - kupiony w naturze z wyprzedaży.
Lovely UV Shine - mój ulubiony top miałam kłopot czy wsiąść ten czy Wibo (zawartość ta sama) z Wibo zmieniła się butelka ale nazwa chyba dalej ta sama.
BeBeauty - oczywiście z Biedronki, lakier mleczny do frencha.
Lovely - lakier nude z lekkim błyskiem


Mój ulubiony podkład L`oreal Infallible kupiony w Naturze w promocji.


I jeszcze pare kosmetyków bez których nie umiem się obejść (od lewej)
zmywacz oczywiście Isana zielony
Perfecta płyn micelarny coś podejrzanie znika z półek w sklepach, chyba będą zmieniać opakowanie, mam nadzieje ze nie wycofają
i żel pod prysznic z Kaufland`a .


I mój ulubiony płyn do kąpieli Avon, mój Spring Garden (pięknie pachnie) 
i jabłuszkowy Green Apple mojego Męża.
PS.
Na koniec chciałam Was poinformować że już niedługo (bo już w listopadzie) 
w Rossmannie -40% na kolorówkę.

A tymczasem w Naturze:

Kto się wybiera na zakupy?

10 komentarzy:

  1. super zakupy:) muszę wypróbować ten podkład jeśli mówisz, że taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe nowości, muszę kiedyś wypróbować tę odżywkę z Natura Siberica, lubię rosyjskie kosmetyki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam naprawdę szczerze, kosztuje tylko 20 zł

      Usuń
  3. ładnie poszalałaś. Ja w październiku dałam sobie szlaban na zakupy kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja wiem czy poszalałam? Parę pierdółek :)

      Usuń
  4. ciekawi mnie bardzo podkład :D
    - 40 procent? I jeszcze taki piękne lakiery z nowej serii wibo wprowadziło - to oznacza tylko jedno :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony zmywacz z Isany bardzo dobrze się u mnie spisuje i ciągle go kupuję.

    OdpowiedzUsuń