25 października 2014

Paznokciowy Team - Informacja





Witajcie!

Dziś mam dla Was posta informacyjnego. 
Otóż razem z Anią z bloga http://me-and-my-passions.blogspot.com/ 
podjęłyśmy decyzję o  tym że tymczasowo ja zajmuję się Paznokciowy`m Team`em.

Dziewczyny oczywiście w miarę swoich możliwości będą mi pomagały jednak na dzień dzisiejszy przytłoczone są nawałem swoim obowiązków.
Cieszę się oczywiście że mi zaufały, a ja postaram się jak najsumienniej 
wypełniać swoje obowiązki :) 

Tymczasem w woli przypomnienia chciałam Wam zaprezentować aktualne wzorki:
od 20.10 do 2.11

Jeśli nie zdążyłyście wykonać poprzedniego wzorku przypominam że wyglądał on tak:

Oczywiście wiem jakie czasami jest trudne być punktualną w malowaniu także daty nie są jakoś ściśle przestrzegane , sama mam nieco zaległości, które oczywiście wkrótce postaram się nadrobić ;)

Linki do swoich prac wklejajcie tutaj , bądź wysyłajcie mi na email modnania@o2.pl

Z mojej strony to tyle , życzę Wam miłego wieczoru :)


7 komentarzy:

  1. może jeszcze uda mi się coś zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie :) lakiery w dłoń i pokaż co potrafisz :)

      Usuń
  2. Świetne prace ;) Ten kolorowy mani jest śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  3. W razie jakby była potrzebna pomoc pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki <3 w tamtym roku na Halloween zrobiłam sobie takie z kapiącą farbą :)

    OdpowiedzUsuń