1 sierpnia 2014

One Colour Pro nr 195 - Allepaznokcie




Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję lakieru do paznokci z Allepaznokcie.



Koloru tego lakieru nie można nazwać inaczej jak po prostu malinka.
Lubię takie kolory mam ich kilka w swojej kolekcji tyle że tony nieco jaśniejsze i nieco ciemniejsze, ten jest idealnie malinowy.


Wykończenie lakieru jest błyszczące. Lakier kryje w zasadzie już w pierwszej warstwie, ale tradycyjnie użyłam dwóch.


Lakier nosiłam na paznokciach około 4 dni i nic się z nim nie działo. Potem gdy zdecydowałam się go zmyć byłam pozytywnie zaskoczona, lakier ma taki kolor że sądziłam iż zmywanie go przy okazji wybrudzi mi skórki, nic bardziej mylnego. Zmywanie nie brudzi, a lakier schodzi w trybie ekspresowym.


Lakier ten ma typowy pędzelek dla wszystkich lakierów z tej serii, czyli długi i prosto ścięty. Precyzyjnie dojeżdża do skórek co pomaga idealnie pomalować paznokcie.




Jak Wam podoba się ten kolor?


11 komentarzy:

  1. lubię takie kolorki - klasyczna alternatywa dla czerwonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, róże latem na paznokciach uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten kolor, ale zastanawia mnie po co tyle takich samych zdjęć ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny róż mam praktycznie identyczny z GR ale się już kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolorek ;) lubie lakiery z Allepaznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, a Ty masz śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń