5 sierpnia 2014

One Colour Pro nr 187 - Allepaznokcie






Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję lakieru One Colour Pro nr 187 od Allepaznokcie.

Lakier ten użyłam już jakiś czas temu do zdobienia, jako tło:

Lakier jak dla mnie ma taki "żuczkowaty" kolor, na żywo wygląda przepięknie.
Jak pozostałe lakiery z tej serii tak i ten mnie nie zawiódł.


Lakier do całkowitego krycia potrzebuje dwóch warstw, a malowanie nim to sama przyjemność , ponieważ pędzelek jest tak wyprofilowany że umożliwia malowanie niemal jednym ruchem.


Lakier nie smuży i schnie w trybie ekspresowym.
Cena to 6,90 zł całkiem niewiele jak na tej jakości lakier.







A Wam jak się podoba?


9 komentarzy:

  1. KOlor rzeczywiście piękny. Uwielbiam niebieskości na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tymi lakierami, bo u mnie bardzo bąbelkują, ale kolor i zdobienie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek jak i wcześniej wykonane zdobienie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ciekawy, ale jakoś nie ciągnie mnie do lakierów tej firmy.

    Brałaś udział w moim projekcie "Wakacje w Polsce". Na górach poprzestałaś?:) Pytam, bo nie chcę nikogo pominąć w podsumowaniu. Jednak, jak masz ochotę, to do początku września możesz domalować dowolne miejsc czy miejsca. Będzie mi bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładny!
    Świetnie wygląda jako tło dla białego wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo specyficzny kolor! Podoba mi się! :)

    http://sailwithmeintothedark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń