19 lipca 2014

Wakacje w Polsce - Tatry/ Sudety


Witajcie!

Dziś mam dla Was pazurki stworzone specjalnie do projektu Wakacje w Polsce.
Tym razem temat to Tatry/Sudety.


Pazurki co prawda nie przedstawiają Polskich gór , bo nasze zwykle nie są aż tak zaśnieżone, trudno jest zobrazować na paznokciach to co się ma w głowie, wiec poszłam nieco na łatwiznę, mam nadzieję że mi to wybaczycie :)






 Ja osobiście nie ukrywam że z Sudetami łączy mnie więź emocjonalna.
Mieszka tam moja rodzina i spędziłam tam najlepsze wakacje mojego dzieciństwa.


Bywam tu przynajmniej raz do roku, a przez ostatnie 5 lat nawet kilka razy w roku.


Najbardziej cieszy mnie gdy mogę spędzić tam kilka dni, wówczas można naładować baterie spacerami po górach i chociaż góry nie są wysokie to można się naprawdę zmęczyć :)


A Wam które pasmo górskie jest bliższe?



7 komentarzy:

  1. góry uwielbiam <3 ale niestety nie często tam bywam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne paznokcie ;) ja na wakacje wolę jechać nad morzę, a w zimę za to góry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne paznokcie ;) ja na wakacje wolę jechać nad morzę, a w zimę za to góry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pazurkowe wzniesienia piękne !
    Jak byłam młodsza to jeździłam na obozy wędrowne - tęsknie za tym cholernie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale sie nie dziwię, góry wciągają

      Usuń