18 lipca 2014

One stroke na nude


Witajcie!

Dziś mam dla Was zdobienie na które wpadłam tak mimo chodem, bo nude wydawało mi się zbyt nudne.
To też z tego powodu na zwykłym cielistym lakierze powstały kwiaty za pomocą farb akrylowych.
Nie da się ukryć że dla mnie przypominają róże ale nie takie jak można znaleźć w sklepie tylko takie dzikie, które gdy tylko weźmiesz do reki obsypują się z płatków.

W tym tygodniu zaczął sie projekt Kwiaty i to jest moja praca do pierwszego tygodnia z tematyką róża.








Co sądzicie o takich pazurkach?


12 komentarzy:

  1. W takim delikatnym, stonowanym wydaniu bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem na tak, świetny mani

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze, bardzo delikatne :) Świetny blog z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów.
    Treepsy

    OdpowiedzUsuń
  5. O wyglądają super i do tego ładny pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne, zawsze mi sie podobaja takie malowidla one stroke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze nie jest szczyt moich możliwości :D

      Usuń