14 lipca 2014

One Colour Pro nr 193 - Allepaznokcie



Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję lakieru od Allepaznokcie.

lakier ten otrzymałam do testów i jestem nim zachwycona, to piękny mat a zarazem idealny kolor typu nude.


Podczas aplikacji ma się wrażenie że lakier jest mleczny jednak już pierwsza warstwa ładnie kryje.
Byłam tym też z tego powodu zdziwiona że mam przebarwiona płytkę a mimo to jedna warstwa sobie poradziła. Mimo wszystko użyłam dwóch warstw dla podbicia koloru.


Jak widać jest to idealny mat. W zasadzie gdy wzięłam ta buteleczkę do ręki pomyślałam że to taki sam lakier jak jeden z Rimmel który już mam w swojej kolekcji.
Nie mogłam się powstrzymać żeby nie zrobić porównania.


Jak widzicie Rimmel jest chłodniejszy i błyszczący, jakby się dobrze przyjrzeć można dostrzec ze jest nawet perłowy.
Lakier od Allepaznokcie to czysty cielisty, bez krzty świecących drobinek, tym samym stał się moim ulubionym lakierem typu nude.


Muszę przyznać że lakiery z tej serii zaskakują mnie bardzo pozytywnie, do tego stopnia że każdy z nich miałam kilka dni na paznokciach, u mnie to zdecydowanie rzadkość. Zwykle maluje paznokcie codziennie albo nawet kilka razy dziennie a tu nie mam na to ochoty, ba nawet szkoda mi ich zmywać.


A Wam jak podoba się ten kolor?


17 komentarzy:

  1. Piękny nude :) muszę sobie taki sprawić koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny nude i do tego mat - jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem jak to się stało, ale mnie zaskoczył fakt że to mat :)

      Usuń
  3. Śliczny kolor i wykończenie. Miałam lakier tej marki, piaskowy, i był bardzo fajny niestety kolor zupełnie nie mój, więc oddałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam coś takiego że jak kolor nie mój to tez mi się ciężko rozstać :D

      Usuń
  4. świetny kolor, z połyskiem lepiej sie prezentuje :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor :) uwielbiam takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo nie wiedziałam, że w tej serii są takie piękne maty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ;-) Lubię ich lakiery ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, chociaż jak dotąd wybierałam te najtańsze :)

      Usuń