11 lipca 2014

Moje ulubione blogi makijażowe

Witajcie!


Dziś przedstawiam Wam moich makijażowych ulubieńców, można by rzec nawet guru makijażowych. 
Kolejność jest przypadkowa, bo trudno mi określić kto jest dla mnie najlepszy, w każdej z tych osób coś cenię.

W Lindzie najbardziej podoba mi się jej uroda i kobiecość w połączeniu z idealnymi makijażami, jedne są bardziej niecodzienne a drugie mniej, nie mniej jednak zawsze mi się podobają.


Grze to dla mnie taki polski odpowiednik Lindy, zawsze z zapałem oglądam jej filmy i staram się je przenieść na swoją twarz, niestety zwykle z marnym skutkiem.
Zmalowana to dla mnie kobieta kameleon, robi przepiękne makijaże ostatnio studiuję wszystkie jej ślubne makijaże, a trochę tego było.

Julia to jedna z pierwszych blogerek makijażowych które zaczęłam z pasją oglądać.
Julia to dla mnie taki barwny ptak, a skoro mowa o barwie, dzięki jej jednemu makijażowi przekonałam się do żywych kolorów na moich powiekach, ba mało tego, dzięki niej zakupiłam swoją pierwszą paletę z Manly. 

Katosu zaczęłam podziwiać jeszcze gdy publikowała makijaże na snobka.pl teraz prawie nie korzystam z tego portalu , bo nic ciekawego się tam nie dzieje.  
Michelle to niesamowita artystka, potrafi przeobrazić się w każdą znaną gwiazdę czy postać z bajki.



17 komentarzy:

  1. bardzo lubię Grzee i Linde :) świetne są :) Julii nie znam, ale zaraz popatrzę sobie na YT kto to taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie Julia była pierwszą którą zaczęłam oglądać

      Usuń
  2. Z wyżej wymienionych znam tylko Katosu. :)
    Uwielbiam za to oglądać Maxineczkę - miło się jej słucha i ogląda. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maxineczki nie kojarzę

      Usuń
    2. Jest bardzo dobra i używa różnych cenowo produktów także każdy może znaleźć swoje perełki. Fajnie recenzuje, a makijaże robią wrażenie mimo, że nie są trudne w wykonaniu.

      Usuń
    3. no to muszę nadrobić :)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o Michelle Phan to tylko na jednym zdjęciu jest jej makijaż i ona sama reszta to

    dope2111

    https://www.youtube.com/user/dope2111/videos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mnie teraz zaskoczyłaś

      Usuń
    2. Polecam dope2111 jest świetna :)
      Charakteryzacje wspaniałe, a pomyłki się zdarzają nie ma czym się martwić ;] też piszę to wiem :) Czytelniczki dużo mnie nauczyły szczególnie te sprzed kilku lat na moim starym blogu, ale musiałam coś zmienić i zacząć na nowo swoją przygodę z blogowaniem.

      Usuń
    3. ja tam nie mam nic przeciwko że ktoś zwraca mi uwagę na pomyłki, nawet mnie to cieszy bo to znaczy że czytacie mnie ze zrozumieniem :)

      Usuń
  4. Katosu oglądam regularnie, a myślę że do słowem na yt zerknę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego :( lecę patrzeć co tam polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to musisz nadrobić zaległości :)

      Usuń
  6. nie znam ani jednego z Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też nie? no to jestem w szoku :)

      Usuń