28 lipca 2014

Kilka pomysłów innych Blogerek wykorzystanych przeze mnie

Witajcie!

Dziś mam dla Was kilka tematów które wpłynęły m.in. na wygląd mojego bloga ale nie tylko.
Oto i one:

TŁA NA BLOGA
Mój blog na przestrzeni kilku miesięcy diametralnie się zmienił a wystarczyło tak niewiele.


DOBÓR KOLORÓW
Co prawda ten zestaw akurat nie , ale uwierzcie mi świetnie nadaje się do wnętrz.

ORGANIZER
Nie wyobrażam sobie ostatnich tygodni bez niego.
W ferworze planów ślubnych i wizyt u lekarza łatwo coś przeoczyć, dlatego wszystko zanotowane zostało wykonane.

GRAFIKA DO KUCHNI 
Co prawda jeszcze nigdzie nie wisi, ale została już wydrukowana i czeka w teczce na swój czas.
Niebawem czeka mnie organizowanie przestrzeni w nowych czterech kątach, ta grafika będzie jak znalazł do kuchni :)

GRAFICZNE MENU
Szukałam tego wszędzie całymi miesiącami, a jak już nawet znalazłam nie mogłam nic zrozumieć.
Dopiero Paula przyszła z pomocą.
Oczywiście sam wygląd menu to już moja działka :)

I to by było chyba na tyle jeśli coś mi się jeszcze przypomni to pozbieram i zorganizuje kolejnego posta.
Mam nadzieję że powyższe linki przydadzą się i Wam :)



1 komentarz:

  1. Hej :) Możesz mi podpowiedzieć w jaki sposób zrobić graficzne menu? Bo nie umiem do tego dojść, a już dawno chciałam takie mieć... Oczywiście, jeśli to nie problem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń