17 lipca 2014

Hialuronowy wypełniacz ust Dermo Future






Witajcie! 
Produkt ten otrzymałam w ramach współpracy od Drogerii Uholki.


Przyznam szczerze, że moje pierwsze wrażenie było takie iż stwierdziłam, że za żadne skarby świata nie przetestuję tego produktu.
Powód? Igła.

Opakowanie produktu niby wymowne, a jednak mylące pozwoliło mi stwierdzić iż w środku znajduje się strzykawka z igłą.
Na szczęście myliłam się :) ale do produktu podeszłam mimo wszystko dość sceptycznie i odwlekałam w czasie jego testowanie. 
Pewnego dnia jednak pomyślałam a co mi tam spróbuję i co mogę na dzień dzisiejszy powiedzieć?


Po pierwsze w środku wcale nie znajduje się strzykawka z igłą tylko coś na wzór błyszczyka tudzież maści.
Opakowanie- pudełko (nie wiem jak Wam) ale mi bardzo przypomina opakowania z Eveline.


W środku znajduje się "wypełniacz" który wygląda jak zwykły krem.


Po roztarciu zmienia on kolor i konsystencje tak że za chwilę staje się całkiem przeźroczysty.


Na skórze ewidentnie widać że pozostaje tłusty film, to bardzo dobrze , bo gdy aplikuje się go na usta są one wówczas miękkie i odżywione oraz nawilżone.


Skład:


Sposób użycia od producenta:
Kilkukrotnie w ciągu dnia nakładaj preparat na skórę ust, po wchłonięciu możesz użyć ulubionej pomadki lub błyszczyka. Dla pogłębienia efektu używać wieczorem przed snem. Po kilku minutach od pierwszego użycia usta są wypełnione i ujędrnione, nabierają kolorytu, a zmarszczki wokół nich zmniejszają się. Po 28 dniach stosowania usta staja się powiększone i wypełnione, a zmarszczki wokół nich znikają.

Wg producenta należy stosować produkt przez 28 dni ja jak dotąd stosuje go jakieś trzy tygodnie i zauważyłam delikatne powiększenie, efekt jest najbardziej widoczny zaraz po zastosowaniu, czuć wówczas delikatne mrowienie, tak jak w przypadku błyszczyków powiększających usta.

Efekty przed i po możecie zaobserwować na zdjęciach:



Koszt tego produktu to wydatek rzędu ok. 20 zł.
Produkt jest bezzapachowy, ja jestem alergikiem i produkt jest dla mnie zupełnie bezpieczny - nie uczula, stosowanie produktu jest całkowicie bezbolesne. Jeśli przestaje się go używać efekt szybko znika, warto więc zauważyć że efekt nie jest zbyt długotrwały.

Co sądzicie o tym produkcie?



4 komentarze:

  1. mnie jakoś nie ciekawi, dla mnie zbędny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie wierzę w takie cuda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście mam duże usta:)

    OdpowiedzUsuń