2 lipca 2014

Haul zakupowy


Witajcie!

Dziś mam dla Was zbiorową notkę odnośnie zakupów, współprac i paczek.

Otóż zacznę od paczki którą otrzymałam w ramach współpracy z Drogerią Uholki.
Zawsze byłam zadowolona z paczek od nich a teraz mnie totalnie zaskoczyli :)


 
Na FB już wspominałam o tajemniczej paczce :)

W tej paczce również znalazł się ten lakier. 
A recenzja już pojawiła się na blogu:


Kolejna paczka na którą nie mogłam się strasznie doczekać


 I na koniec mini zakup z Rossmanna. miałam szczęście bo trafiłam na promocję lakier za sztukę kosztował 4,99 zł ale i tak bym je kupiła nawet gdyby były w cenie regularnej. 







6 komentarzy:

  1. najbardziej spodobały mi się lakiery z wibo, nawet mam jeden z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też poluję na lakiery summer extrame nails :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne lakiery od Allepaznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń