3 lipca 2014

Eveline - Luksusowy krem SOS




Witajcie!

Lato w pełni, słońce świeci , co prawda nie codziennie bo czasem pada deszcz,
ale kiedy już tak świeci to nawet nie myślimy o tym jaki wpływ ma na naszą skórę.
Opalanie się i ciepły wiatr mogą wysuszać naszą skórę, a wtedy z pomocą przychodzi nam 


Nie przepadam za takimi opakowaniami kosmetyków wolę te wyciskane z tubki,
do takich "słoikowych" przydałaby się jakaś szpatułka, bo mnie strasznie denerwuje gdy kosmetyk wchodzi mi za paznokcie, ale najważniejsza w zasadzie jest zawartość, a dodatkowo mamy pewność że wykorzystamy kosmetyk do samego końca i nie trzeba go rozcinać. 


Krem zabezpieczony jest metalową folią co daje nam pewność że nikt przed nami nie "dobierał" się do naszego kosmetyku.


A w środku mamy krem o białej barwie i konsystencji budyniu. Krem idealnie wygładza, zmiękcza  i odżywia skórę przy czym ma piękny kremowy i intensywny zapach który unosi się zaraz po otwarciu opakowania.
Bardzo szybko wchłania się w skórę i nie pozostawia na niej tłustego filmu. Dodatkowo kosmetyk jest bardzo wydajny znika bardzo powoli, co bardzo mnie cieszy ponieważ za miesiąc planuje wyjazd na wakacje i zamierzam zabrać go ze sobą :)


Zapach utrzymuje się bardzo długo na skórze co jest dla mnie dużym plusem, że nie ulatnia się zbyt szybko.
Cena kosmetyku również jest bardzo korzystna  bo to tylko 12,60 zł niewiele jak na tak dobry jakościowo produkt. 


Krem jest delikatny również dla mojej wrażliwej skóry, nie podrażnia jej ani nie uczula.


Krem posiada między innymi olejek arganowy, masło shea, ekstrakt z jedwabiu, witaminę E i kwas hialuronowy.


Kosmetyk ten dostałam dzięki współpracy z Drogerią Uholki

12 komentarzy:

  1. Nie stosowałam i chyba na razie się wstrzymam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę go. Tez wolę gdy do kremu dołączana jest szpatułka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie jeszcze się z czyms takim nie spotkałam, ale to dobry pomysł

      Usuń
  3. mam właśnie balsam z tej samej serii i firmy z pompką - świetne rozwiązanie :) I bardzo polubiliśmy się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze słyszę o tym kremie :) na pewno kiedyś przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę,że go wypróbuje lubię mazidła do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto nie lubi, każda kobieta powinna się maziać :)

      Usuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z Eveline, ale tego kremu nie znam :) obserwuje i na pewno nie raz tutaj zajrze. Zapraszam także do siebie :) http://tested--cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też wolę balsamy w tubie niż w słoiku

    OdpowiedzUsuń