28 czerwca 2014

Sensique Art Nails nr 319


Witajcie!

Dziś mam dla Was pazurki pomalowane lakierem do zdobienia Sensique Art Nails nr 319.
Lakier ten miałam w swoich zasobach już jakiś czas temu, ale ostatnio trafiłam do Natury i znów wpadł w moje ręce. Jakoś nigdy nie byłam zbytnią zwolenniczką tego typu lakierów, wkurza mnie w nich to że często gdzieś wystają poza paznokieć a potem ciężko go zmyć.
Ten tutaj akurat ma w dodatku cienki pędzelek, nie wiem kto to wymyślił i jak niby wg. tego kogoś go stosować.
Ja wzięłam normalny pędzelek od innego lakieru i bez problemu pokryłam cały paznokieć, jednak by zaistniał taki efekt jak widzicie musiałam użyć aż trzech warstw.



Pod spodem z kolei miało być ombre no i niby jest ale jakoś nie jestem z niego zadowolona chyba użyłam za mało napigmentowanych lakierów w efekcie pociapałam normalnie pędzelkiem i wyszła taka tęcza.







Jak Wam się podoba?


20 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda :) też sobie zrobię ombre na pazurkach, dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier chyba nie do końca mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kilka takich glitterów ale jednak nie lubie takich wykończeń są uporczywe :) a mani wyszło tęczowo pięknie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem , a najbardziej uporczywe jest zmywanie, ale coś za coś :)

      Usuń
  4. Ładnie wygląda aczkolwiek jestem bardziej zafascynowana Twoim ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie wyglądają pięknie, choć mnie bardziej podobałyby się bez tego topu. Nie przepadam za takimi wykończeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz jakoś nie pomyślałam by pokazać Wam wariant bez topu, od razu powstała idea takich pazurów

      Usuń
  6. Też mam kilka takich lakierów,akurat do tego gradientu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mam ze trzy ale ten zdecydowanie najfajniejszy

      Usuń
  7. hmm. gradient fajny, ale jakos konkretnie ten topper mi tu nie gra ;D

    OdpowiedzUsuń