14 czerwca 2014

Paznokciowy Team - Kwiatki


Witajcie!

Jak widzicie ostatnio nie próżnuję i ostro maluję pazury, uzupełniam też swoje foldery z inspiracjami bo zamierzam dużo teraz malować :)

Tymczasem mam dla Was kolejne pazury do Paznokciowego Teamu, tym razem są to kwiatki.
A oto zdobienie do odwzorowania:

 I moja interpretacja:









Tak mi się spodobały że nie mogłam przestać robić zdjęcia, co z resztą chyba widać bo nie mogłam się zdecydować które zdjęcia wybrać i wrzuciłam tu wszystkie.

A Wam się podoba?



32 komentarze:

  1. piekne paznocie
    Zapraszam serdecznie do mnie na stylizacje.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/w-pelikany.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się to prezentuje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło Ci na prawdę rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że Ci się podobają :)

      Usuń
  4. ależ cudneee ! ;) śliczny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki , miło że się podobają :)

      Usuń
  5. Przepięknie wyszło,ja moich nie pokażę bo nie wyszło tak jak chciałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też to zdobienie bardzo sie spodobało miałam go zapisane nawet jako inspirację :) I Tobie pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama bym nie namalowała tego wzorku, ale skoro był w PT to go odwzorowałam :)

      Usuń
  7. świetne jest to zdobienie, nawet mniej wprawna ręka (taka jak moja :D) sobie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdobienie <3 wygląda tak lekko i letnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, 3 dni w nich chodziłam :)

      Usuń
  9. według mnie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że tak nie umiem:(
    piękne !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie spróbujesz to sie nie nauczysz, to n aprawde łatwe

      Usuń
  11. Bardzo ładnie Ci to wyszło, o wiele lepiej niż mi :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze porównywałam wszystkie trzy prace i sądze ze poziom mamy wyrównany :)

      Usuń
  12. superrr wyszło :D i to tło bardzoo mi się poodba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie zwłaszcza na tym tle, musze też spróbować na takim jaśniejszym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na białym też by fajnie było :)

      Usuń
  14. tak bardzo mi się takie kwiatki podobają! też muszę je spróbować zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maluj, maluj, bardzo fajny wzorek :)

      Usuń