16 czerwca 2014

Paznokcie na tle Brazylijskich ulic


Witajcie!

Dziś przyszedł mi do głowy pomysł całkiem odlotowy, postanowiłam na okoliczność mistrzostw w Brazylii stworzyć piłkarskie pazurki. Oczywiście pewnie Was nie zaskoczę, że pomysł po raz kolejny nie był mój i poszłam na łatwiznę odgapiając pomysł od guru paznokciowych. 


Żeby jednak wprowadzić element zaskoczenia postanowiłam zrobić tło do pazurów wprost z brazylijskich ulic. I tak oto w tle macie malownicze malowane ulice Brazylli.









I co Wy na to?


A tutaj przedstawiam pazurki które pomogły mi stworzyć powyższe :)


obrazy są podlinkowane, ten poniższy jest nawet z stepikiem.



19 komentarzy:

  1. jakich lakierów używasz zazwyczaj? ładnie to wyszło, ja bym się cała uciaprała :D teraz zamówiłam sobie z sally hansen http://puder.pl/?post_type=product&s=Complete+Salon+Manicure
    kilka kolorków żeby zrobić coś podobnego jak u kylie, w różnych odcieniach http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/05/kylie-jenner-loreal-hairchalk-garden-party-lead.jpg?w=600
    mam nadzieję, że coś zbliżonego mi wyjdzie.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj akurat użyłam zarówno lakierów jak i farbek akrylowych, ale zazwyczaj a właściwie w 99% przypadków moje lakiery są jednymi z najniższej półki, dzięki temu mogę sobie pozwolić na większą ich ilość, co skutkuje tym że moje pazurki są tak kolorowe.

      Usuń
  2. Faceci byliby dumni widząc takie zdobienie u kobiety :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponowałam mojej siostrze i się śmiałyśmy że podczas prezentacji paznokci powie że trzeba się dostosować :D

      Usuń
  3. wow, genialnie to zrobiłaś :D każdy facet chciałby taką kobietkę co interesuje się piłką na tyle że zdobi w takie wzory pazurki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem czy każdy ;) mój nie przywiązuje do tego większej wagi :)

      Usuń
  4. hah, świetne są! :) choć ja jakoś nie skupiam się na mundialu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, jak dotąd nie obejrzałam ani jednego meczu :)

      Usuń
  5. Śliczne pazurki. :)) Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) cieszę się że Ci się podobają :)

      Usuń