18 czerwca 2014

MIYO mini drops nr 160 Malibu



Witajcie!

Dawno nie było recenzji , a tak się składa że dziś wpadł w moje ręce lakier Miyo.
Mam w swoich zasobach chyba z cztery białe lakiery, ale prawie wszystkie zgęstniały, więc postanowiłam że nabędę coś świeżego, bo jednak biały bardzo często przydaje się do tła np do następnego zdobienia które ukarze się na blogu już niedługo :)


Kolor który tutaj prezentuję to idealnie biały kolor o numerze 160, producent nazwał go Malibu.
Do idealnego krycia potrzeba dwóch warstw ale jest tak fajnie na pigmentowany że myślę iż do wzorków też się nada :)
Lakier kupiłam w cenie 3,49 zł , jego pojemność to 7 ml.


Pędzelek jest wąski , ale precyzyjnie maluje przy skórkach,
 jednak szybko wysycha przez co pozostawia smugi.





Jak podoba Wam się ten lakier?

22 komentarze:

  1. Bardzo lubię przeróżne odcienie bili i oczywiście czystą biel na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biel to ważna sprawa w lakierowej kolekcji

      Usuń
  2. trudno maluje się białym :) u Ciebie wyszło super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, ale trzeba ćwiczyć. Miałam długą przerwę w malowaniu lakierami i nie jestem w pełni usatysfakcjonowana.

      Usuń
  3. Biały to hit tego lata jednak ja preferuje jedynie biel perłową. Co do lakierów Miyo to nie lubię ich ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście nie jestem zwolennikiem perłowych lakierów, a co do MIYO nie wiem czy wiesz że producent to Pierre Rene :) z reszta tak samo jak My secret. Ja mam już drugą buteleczkę poprzednia zawartość była w kolorze czarnym.

      Usuń
  4. U mnie białe idą bardzo szybko, uwielbiam je na pazurkach! Ale bardzo ciężko znaleźć dobrą biel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście zawsze dobrze trafiam :)

      Usuń
  5. Eee ładniusi :] Pod niebieski brokat by idealnie pasował :]

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ogólnie lubię lakiery miyo bardzo, ale mam właśnie jakiś taki rodzaj bieli z nich właśnie (bez numerka, nie ten co Ty) i beznadziejny jest :( nie kryje prawie w ogole..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz czasami tak bywa że się trafi niewypał

      Usuń
  7. Z Miyo nie miałam jeszcze żadnego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie,choć nigdy nie malowałam paznokci na biało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biały jest świetnym tłem do wzorków, ja zaraz po obcykaniu tych pazurów stworzyłam lawendowe :)

      Usuń
  9. mam ale jeszcze nie testowalam, ciesze sie ze dobrze kryje :)

    OdpowiedzUsuń