20 czerwca 2014

Lawendowe pazurki



Witajcie!

Wczoraj naszła mnie ochota na lawendę na pazurkach. Początkowo wszystko miało być zrobione na białym tle jednak koniec końców zmieniłam zdanie i wyszły z fioletem.
Owy fiolet to Essie Full Steam Ahead.

Z góry informuję, że to nie naklejki i oczywiście też nie ręcznie malowane 
(aż tak uzdolniona to ja nie jestem :)).
Jak to jest zrobione? Odpowiedź na nurtujące Was pytanie ukarze się 
w kolejnym poście, wraz z tutorialem :)









I jak Wam się podobają takie lawendowe pazurki?


32 komentarze:

  1. Piękne! Ostatnio chodzi zza mną taki fioletowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną tak chodził że aż zagościł na moich pazurach :)

      Usuń
  2. uwielbiam lawendę - przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne

    Zapraszam serdecznie na nową notke, tym razem będzie to instrukcja
    jak uszyć samemu spódniczkę
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/spodniczka-kloszowa.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w domu tez ten lakier Essie i jest cudny :) ale ta lawenda na paznokciach jeszcze ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przyznam sie że lakier mam juz długo, ale chyba po raz pierwszy pomalowałam nim pazurki :)

      Usuń
  5. Śliczne zdobienie ;) też miałam ostatnio ochotę zmalowac na swoich paznokciach lawendę ;D jednak postawiłam na coś zupełnie innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) no ja też tak czasem mam że chodzi coś po głowie a koniec końców wychodzi coś innego

      Usuń
  6. piękne mani, fiolet zdecydowanie urozmaica całość, dobrze, że go dodałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też sądzę że to był dobry wybór :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi że tak sądzisz :)

      Usuń
  8. PRZEPIĘKNE! boskie to mani, leci do folderu inspiracje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jakże mi miło z tego powodu, cieszę się że moja praca stała się dla Ciebie inspiracją :)

      Usuń
  9. Piękne!!! Ostatnio i za mną chodzi lawendowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam chyba z 4 odcienie fioletu , ale ten jest najbardziej lawendowy :)

      Usuń
  10. CUDOWNE! Jedno z najlepszych zdobień u Cb :* I kolory bardzo moje ;) Czekam na notkę jak takie cuda zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się kochana że tak sądzisz , starałam się jak mogłam :)

      Usuń
  11. Wooooooooooo ale one są cudowne!!! Piękny motyw! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi że spowodowałam taką euforię u Ciebie :)

      Usuń
  12. Super, uwielbiam lawendę a efekt na paznokciach piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny Essie! Zdobienie cudowne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest piękny, a najpiękniejsze (nie wiem czy widać na zdjęciach) drobinki błyszczące w nim :)

      Usuń