22 czerwca 2014

Lawendowe paznokcie - tutorial



Witajcie!

Dziś tak jak obiecałam mam dla Was stepik z poprzednimi pazurkami.
Już dawno nosiłam się z zamiarem wykonania paznokci tą metodą jednak dopiero teraz nadarzyła się ku temu sposobność :)

Co będzie nam potrzebne?
- serwetka lub jedna warstwa chusteczki higienicznej
- taśma klejąca

- nożyczki

- kartka A4

KROK 1
Serwetkę przyklejamy taśmą klejącą do kartki.

 KROK 2
Szukamy interesującego nas wzoru i drukujemy go.

Ja najpierw wydrukowałam go na zwykłej kartce by dobrze wypozycjonować wzór na serwetce, a później dopiero drukowałam końcowy wzór.

 KROK 3
Malujemy pazurki tłem wg uznania i czekamy aż lakier wyschnie.

 KROK 4
Wycinamy interesujący nas wzór.

 KROK 5
Malujemy paznokieć bezbarwnym lakierem i szybciutko nanosimy skrawek wyciętego wzoru.
Ja użyłam do pomocy pęsetę.
Następnie dociskamy delikatnie palcem a bliżej skórek dociskamy sondą tak by nie było powietrza.

 KROK 6
Całość malujemy topem, najlepiej 2-krotnie

KONIEC

Gdyby komuś się spodobał ten print oto obrazek z którego skorzystałam: 


Mam nadzieję że pomysł się spodobał  i że komuś się przyda taki wariant zdobienia :)


56 komentarzy:

  1. wow ! świetny pomysł i rewelacyjny efekt :) pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. decoupage na paznokcie ... dobry pomysł, a przy tym ich kształt, są przepiękne!
    pozdrawiam i zapraszam Try to design

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak jakoś wyszło :) fajnie że się podoba :)

      Usuń
  3. wypróbuję kiedyś w wolnym czasie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pomysł :) Nigdy bym nie wpadła na to że tak można :) Super, na pewno kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne próbuj, prostsze niż myślisz :)

      Usuń
  5. nigdy w życiu czegoś takiego nie widziałam, genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, cieszę się, że tak zaskakuję :)

      Usuń
  6. ale świetny pomysł :) i pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe.... myslalam ze to zwykle naklejki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tu psikus :) po co komu naklejki jak można każdy wzór wydrukować w zaciszu swojego domu :)

      Usuń
  8. Jesteś genialna! Absolutnie kupuje ten sposób zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. o proszę, ale pomysł, w życiu bym na to nie wpadła :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że się podoba :) Lubię Was zaskakiwać :)

      Usuń
  10. Taki decoupage na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne porównanie, ale w sumie lepiej bym tego nie ujęła :)

      Usuń
  11. Super,widzę że sporo się napracowałaś,ale efekt wart ciężkiej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom całkiem sprawnie mi poszło :)

      Usuń
  12. O ja! ;O Genialny pomysł, ja w życiu bym na coś takiego nie wpadła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przypadł mój pomysł do gustu :)

      Usuń
  13. Świetny efekt - bardzo mi się podobają Twoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! pierwszy raz coś takiego widzę, ale super pomysł i efekt :) na pewno skorzystam z Twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że tak zaskoczyłam, oczywiście korzystaj, nie mam nic przeciwko :)

      Usuń
  15. Ale czad! Jakiś czas temu znalazłam w jednym sklepie internetowym taki specjalny papier do drukowania naklejek wodnych i właśnie pomyślałam, że mógłby nadać się do naklejek na paznokcie.. ale w końcu nie zamówiłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i dobrze bo to by były pieniądze w błoto, wystarczy zwykła chusteczka :)

      Usuń
  16. Fantastyczny pomysł. Piekne paznokcie. Jamam niestety czarno-biala drukarke. Lawenda i bez to moje kolory i moje ulubione zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarno białe też mogą być fajny, poszukaj jakiegoś fajnego deseniu a przestrzenie możesz wypełnić kolorowymi lakierami :)

      Usuń
  17. O matko ale świetny pomysł... teraz można mieć wszystko na paznokciach :D
    Na 100% spróbuje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, największy problem że ciężko się zdecydować co sobie wydrukować :)

      Usuń
  18. rany nigdy na to bym nie wpadła o.O jesteś wspaniała, nie będę musiała szukać różnych serwetek, wystarczy że znajdę jakiś motyw i sama sobie go wydrukuję :) wspaniale :)
    cudne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie mów nigdy :) A co do tych serwetek to masz racje tym bardziej że tutaj możesz sobie regulować wielkość wzorku :)

      Usuń
  19. śliczne paznokcie i świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny pomysł! idę drukować wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda jak efekt misternego malowania - idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabierałam się do malowania ręcznego, ale jednak poszłam na łatwiznę :)

      Usuń
  22. Piękne paznokcie :))
    http://tested--cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ten wpis uświadomił mi, ile jest jeszcze rodzajów i sposobów zdobień o których nie mam pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! genialne !! szkoda, że mam tylko czarno-białą drukarkę...ale spróbuję na pewno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukałam właśnie sposobu na domowe naklejki i proszę...JEST. Wielkie Dzięki.

    OdpowiedzUsuń