25 czerwca 2014

Lakier - art de Lautrec nr 406



Witajcie!

Tym razem mam dla Was recenzję lakieru art de Lautrec nr 406.
Lakier ten otrzymałam dzięki współpracy z Drogeria Uhloki.


Lakier ma kolor złotawy (nie mylić z żółtawym), w tonie bliski odcieniowi skóry.



Wykończenie lakieru jest perłowe.


Drobinki zawarte w lakierze są opalizujące na niebiesko.


Do całkowitego krycia potrzeba trzech warstw. Lakier długo schnie, nawet mimo użycia topu.
Trwałość lakieru jest bardzo dobra u mnie trzymał się 4 dni. 


Jeśli chodzi o zmywalność jest ona taka sama jak w przypadku lakierów brokatowych, czyli trudna.


Lakier uwydatnia mankamenty płytki.
Pojemność lakieru to 12 ml.


Mimo wszystko lakier bardzo elegancko prezentuje się na płytce, jest do tego stopnia ładny że zaobserwowałam go na paznokciach mojej Mamy, która podczas mojej nieobecności pomalowała sobie nim paznokcie.


A Wam jak podoba się ten kolor?

13 komentarzy:

  1. zdecydowanie nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest zły, ale sama bym się chyba na niego nie zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja bym pewnie go np w sklepie przeoczyła bo zwykle kupuje żywe kolory lakierów , ale on ma na prawdę potencjał :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie trochę dziwny ten kolor ;) Raczej bym się nie zdecydowała na niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Rozumiem że wykończenie perłowe tak zniechęca.

      Usuń
    2. Może i to ale w moim wypadku i kolor - złota na paznokciach raczej nie lubię :D

      Usuń
  5. Nie dla mnie, nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się ze starością..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. perłowe lakiery taki mają "podtekst" niestety

      Usuń