17 czerwca 2014

Kropeczkowo - kwiatuszkowo


Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejny paznokciowy post, chyba latem malowanie paznokci idzie mi z większą chęcią :) bo wciąż chcę maziać coś nowego.

Tym razem powstało coś zarówno kolorowego jak i szarego.
Lubię tego typu pazurki, pomimo tego że każdy ma jakiś wzorek mają w sobie troszkę elegancji i słodyczy.

Całość pokryłam matowym topem jednak tym razem udało mi się wszystkiego nie rozmazać.









Nie jestem dziś zadowolona z efektów tych zdjęć bo nie odwzorowują w 100 % niewątpliwej urody  paznokci. Mam nadzieję że mimo wszystko docenicie co dla Was namalowałam :)


Zdobienie to powstało na wzór i podobieństwo Lucy`s Stash



20 komentarzy:

  1. piękne szczególnie wzorek kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podoba to, co masz na kciuku - piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, a kciuka najmniej widać niestety

      Usuń
  3. niesamowicie podoba mi się takie połączenie printów- kropeczek i kwiatków! cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się niezmiernie, tym bardziej jest mi miło że pisze to moja paznokciowa Guru :)

      Usuń
  4. piękne, bardzo wakacyjne :) szalejesz z postami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a no szaleje, jakoś tak mnie wzięło :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie szarości z dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie chyba pierwszy raz taki wariant i od razu przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  6. Kropeczki mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne! I kwiatuszki i kropeczki wyglądają cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne połączenie szarości z kolorami! coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń