10 czerwca 2014

Drybrush


Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejne pazuraski. Tym razem jest to nowa metoda malowania nail art- przynajmniej tak podejrzewam bo nie za często występuje w sieci :) która nazywa się Drybrush.
Co prawda jakąś alfa i omegą angielskiego to ja nie jestem, ale nie trudno spostrzec sie ze w tej nazwie kryją się dwa słowa: dry - czyli suchy i brush - czyli pędzel.
I tak właśnie wygląda malowanie tego zdobienia, niemal suchym pędzelkiem.
Jeśli dobrze poszukacie na youtoube znajdziecie tutoriale.


Lakiery których użyłam to:
Safari - pastelowy róż ( tło)
Delia coral nr 44 (czarny)
Paris memories #291 (zielony)
NTN nr 75 (fioletowy) i nr 62 (neonowy róż)
Oczywiście na koniec Top Fluo z Wibo





Jak Wam się podobają takie pazurki?

 


27 komentarzy:

  1. nie jestem zbytnio przekonana do tej metody jednak, choć u Cb. wygląda ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nieskromnie powiem że się z Tobą zgodzę :D ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. też tak sądzę miałam je zmyć i namalować coś nowego, ale normalnie szkoda :)

      Usuń
  3. Jak byłam mała to miałam tapczanik w identyczny wzór! Nosz jak w mordkę strzelił nawet kolory się zgadzają:D Fajnie to wygląda na smukłych paznokciach, musiałabym jeszcze spooro podchodować:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje że bez znaczenia jest jakie się ma pazurki. Ciesze się że przywróciłam Ci wspomnienia z dzieciństwa :)

      Usuń
  4. ciekawe

    Zapraszam serdecznie do mnie na przepis na pyszną sałatkę z kurczakiem.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/saatka-z-kurczakiem.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazywają to też distressed nails :D Świetnie Ci wyszło, najbardziej podoba mi się środkowy palec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz nawet nie wiedziałam że ta metoda ma też inna nazwę

      Usuń
  6. Właśnie zastanawiałam się ostatnio jaką metodą są wykonane takie mani...Twoje piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zagadka rozwiązana :) dzięki

      Usuń
  7. bardzo ładnie wyszło:) podoba mi się ta metoda;) po zdjęciu hybryd na pewno sobie sprawdzę jak to się robi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) łatwo się robi a efekt końcowy wygląda bardzo fajnie , z resztą widać :)

      Usuń
  8. Genialne <3 dziś to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa technika ;) Kiedyś chciałam spróbować, ale mi nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, podoba mi się ta metoda :D

    OdpowiedzUsuń