11 czerwca 2014

Drybrush cz.2


Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejne pazurki z metody Drybrush.
Jak się okazało nie jest to jedyna nazwa takiego malowania pazurków.
Dzięki uprzejmości Polish Bean dowiedziałam się że mówi się też distressed nails.

Jak pewnie niektórzy zauważyli to nie sa moje pazurki lecz mojej siostry, 
która bardzo chętnie oddaje swoje pazurki w moje ręce.
Zadecydowałam że zrobię inny wariant kolorystyczny niż u siebie aby móc Wam go pokazać.
Tak więc na moich pazurkach królował róż i fiolet połączony z czernią a u Pauliny czerwony i żółty połączony z czernią.





Jak Wam się podoba?


19 komentarzy:

  1. Łaaadne są :) chyba też je zrobię niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. na tej stronie znajduje się film który zaowocował w moje posty :) http://www.chalkboardnails.com/2013/11/tutorial-distressed-nail-art-punkgrungy.html

      Usuń
  3. ciekawa , może zrób instrukcje jak zrobić sobie takie paznokcie

    Zapraszam serdecznie do mnie na przepis na pyszną sałatkę z arbuzem.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/saatka-z-arbuzem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. instrukcje znajdziesz tutaj http://www.chalkboardnails.com/2013/11/tutorial-distressed-nail-art-punkgrungy.html

      Usuń
  4. super widziałam wczoraj u kogoś ten styl :D i też mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja własnie w niewielu miejscach widziałam takie fajne połączenia kolorystyczne, zwykle były to smutne kolory, a ja postawiłam na orzeźwiające kolorki :)

      Usuń
  5. wczoraj widziałam podobne które mnie zachwyciły. Twoje niestety wyglądają dla mnie niechlujnie ';]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem że możesz mieć zastrzeżenia co do tych paznokci, ja sama widzę mankamenty , ale słowa "niechlujnie" bym nie użyła, co najwyżej niedopracowane, a to wynika z tego że siostra zasypiała ze zmęczenia, ale bardzo chciała bym te pazurki jej pomalowała.

      Usuń
  6. super, fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. niezmiernie mi miło z tego powodu :)

      Usuń
  8. Jestem pod wielkim wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zestawienie kolorystyczne zdecydowanie lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. e nawet ciekawie to wyglada :D

    OdpowiedzUsuń