21 maja 2014

Ulubione linki

Witajcie!


Dziś mam dla Was post odnośnie ulubionych linków.
W zasadzie jest tego całkiem sporo ale podzielę to na części żeby Was za bardzo nie męczyć :)

1. Zacznę od najciekawszego linku KLIK


Pewnie wiele osób zna tą stronę. Ja jestem obecnie na etapie inspiracji, myślę o kolorach ścian i doborze dodatków i tak jak mi pewnie i wam niejednokrotnie przyda się ta strona do aranżacji wnętrz.
Jest tam rewelacyjnie pokazane jak łączyć kolory, a jeśli taki wariant wam nie odpowiada , można kliknąć kolor podstawowy i waszym oczom ujrzą się inne warianty, no super sprawa :)



Ten link znalazłam dzięki Pauli , której blog czytam z zapartym tchem.
Jestem na etapie samouczenia się hiszpańskiego a tam można podszkolić się w kwestii języka w dziecinny wręcz sposób. 
Oprócz hiszpańskiego można uczyć się też niemieckiego, angielskiego, włoskiego, francuskiego i innych.

3.Kolejny link to bardzo ciekawy artykuł KLIK


Który w bardzo ciekawy sposób wyjaśnia co i jak z fotografowaniem przedmiotów.
Polecam przede wszystkim początkującym blogerkom.
Polecam również lekturę całej stronki, znajdziecie wiele ciekawych artykułów odnośnie urządzania wnętrz.

4. VUBU


To sklep internetowy z bardzo ciekawymi krojami sukienek za przyzwoitą kwotę.



To kolejny sklep internetowy tym razem z obuwiem.
Asortyment jest mega wielki , gdy się przegląda butki ma się wrażenie że lista nie ma końca,
mało tego ceny są przystępne.



I znów sklep internetowy z butami.
Asortyment może nie jest zbyt wielki ale mają bardzo ciekawe buty.
Sama pokusiłam się na beżowe szpileczki ze złotym noskiem , niestety są za duże,  ale bardzo nie żałuje zakupu ponieważ były śmiesznie tanie i piękne , a noga może kiedyś mi urośnie ;)

I co sadzicie o mojej liście linków?
Znacie którąś ze stron?

5 komentarzy:

  1. lecę posprawdzać co tam polecasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych początkowych stron w ogóle nie znam wiec czas najwyższy się z nimi zaznajomic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie poczytam
    u mnie trochę nowości :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 mnie zaciekawiła - lecę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Link 3 interesujący :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń