22 maja 2014

Avon Care



Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję kremu do rąk od Avon.

Krem jest wydajny, bardzo dobrze wchłania się w skórę i ładnie pachnie.
Po wchłonięciu się kremu na skórze pozostaje delikatny film, co sprawia że ręce są dłużej chronione.


Tuba ma pojemność 100 ml.

Opakowanie jest zakręcane:


Skład:


A tak wygląda konsystencja:


Jak widać jest bardzo kremowa w kolorze białym.


Co prawda nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem kosmetyków Avon , 
ale ten krem przez przypadek wpadł w moje ręce.

A co Wy o nim sądzicie?


6 komentarzy:

  1. Nie lubię Avonowskich kremów ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten kremik bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu;(

    OdpowiedzUsuń
  4. a po nałożeniu kremu jest tłusta warstwa? - jak tak to nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka go ma i często od niej go biorę :)
    Nie jest zły ale szału nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś lubiłam bardziej te z serii skin so soft, najlepszy krem jaki miałam był z olejkiem arganowym. Niestety został wycofany...

    OdpowiedzUsuń