8 maja 2014

Joko Lipstick


Witajcie !

Dziś post odnośnie kolorówki, a mianowicie pomadka do ust Joko Shea Butter Pearl J60.

Jest to pomadka o bardzo kremowej konsystencji, łatwo się rozprowadza, nie "waży" się na ustach.


Ten kolor to takie nude wpadające w odcień brzoskwinki, delikatnie się mieni, ale na ustach jest to ledwie zauważalne, to iskrzenie wyraźniej widać bezpośrednio na produkcie.


Zapach jest przyjemny, nie jest to zapach typowy dla "targowych" pomadek.
Idealnie nadaje się do dziennego makijażu.


Opakowanie jest eleganckie, choć przy dłuższym użytkowaniu widoczne jest ścieranie się złotej farby.


Koszt to ok. 20 zł


Czy zdecydowałabym się na zakup? Zdecydowanie tak.

Produkt ten otrzymałam do testów przy okazji spotkania blogerek, jednak ten fakt nie miał żadnego wpływu na moją opinię.



11 komentarzy:

  1. nie lubię tego typu pomadek ;p prawie jej nie widać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. usta mają jednak inną barwę niż ręka i ciekawie jakby się prezentowała właśnie na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię delikatne pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się :( Mało ją widać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi właśnie odpowiada kolor Twojej. Ja mam bardzo ciemny, brązowawy odcień i dużo mocniej barwi usta - niestety totalnie mi nie pasuje:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ma bardzo delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwie pomadki joko niestety nie są to moje kolory ;[

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka delikatna:) Ja jednak ostatnio eksperymentuję z kolorowymi ustami wiec chyba nie jest dla mnie ta szminka:)
    Zapraszam Cię do mnie na konkurs paznokciowy: http://darusia994.blogspot.com/2014/05/konkurs-makijazowy-i-paznokciowy-drugie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kolorek taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń