11 kwietnia 2014

My favourites ever


Witajcie!

Dziś wreszcie będzie post o moich kosmetycznych ulubieńcach.
Nie raz widzę posty czy filmy na temat ulubieńców miesiąca czy roku, ja robię ulubieńców "ever",
bo nie używam tych kosmetyków podczas roku, a już tym bardziej miesiąca tyle by móc to w miarę obszernie to opisać.
Po za tym raczej staram się szukać ideału a jak znajdę to wracam, zbytnie eksperymenty nie służą mojej skórze.
 A więc zaczynamy:

Płyn micelarny - Be beauty
Bierdonkowe cudo, do którego początkowo byłam sceptycznie nastawiona.
Sadziłam że to kolejny kosmetyk na którego punkcie szaleje blogosfera i nic z tego wynika.
Jednak przekonałam się, a teraz poluję ciągle na limitki po 400 ml.
ILOŚĆ ZUŻYTYCH OPAKOWAŃ: 4

 Top Fluo - Wibo
Z racji mojego zawodu ( stylistka paznokci) mam często do czynienia z różnymi preparatami do pazurów.
Jednak ten przebił wszelkie profesjonalne topy które są nawet dziesięciokrotnie droższe.
Błyskawicznie wysusza lakier i pięknie go nabłyszcza.
ILOŚĆ ZUŻYTYCH OPAKOWAŃ: 8


Krem na dzień i na noc - Ziaja
Uwielbiam produkty typu 2w1 tu na dzień i na noc, nie wyobrażam sobie kupować ekstra kremu do różnych pór dnia. Krem może składowo szału nie robi i nie ma filtra, ale nawilża moje suche skórki na twarzy na wysokości brwi a w zasadzie to i do spierzchniętych rak się rewelacyjnie nadaje.
Używam go pod makijaż bo szybko się wchłania.
ILOŚĆ ZUŻYTYCH OPAKOWAŃ:  3

Passion Dance - Avon

Używałam już całej masy zapachów i niby mi się podobały, ale koniec końców nie wracałam do nich.
Co innego jest z tym tutaj. Owszem na jakiś czas przestałam go używać, przez moją mamę bo też go zaczęła używać, ale to było silniejsze ode mnie i wróciłam z powrotem.
Zapach mimo swej niskiej ceny długo się utrzymuje.
ILOŚĆ ZUŻYTYCH OPAKOWAŃ: 5

Złuszczający żel - Clean&Clear

czyli peeling z mikrogranulkami.
I znów produkt który nie robi szału w składzie, ale ja go uwielbiam. Delikatnie złuszcza i oczyszcza moja buźkę. Jest na tyle delikatny że mogę go stosować codziennie, a jak nałożę po nim makijaż to mam twarz jak po mikro dermabrazji.
Jestem do tego stopnia od niego uzależniona że kiedy nagle w tajemniczy sposób zniknął w drogeriach przejechałam trzy miasta by go znaleźć. 
ILOŚĆ ZUŻYTYCH OPAKOWAŃ: 4

Jak widzicie troszkę się tego nazbierało. Jednego możecie być pewni, powyższe produkty na pewno znajdziecie zawsze w moim domu :)



22 komentarze:

  1. ten top z wibo mnie zaciekawił :) chyba go sprawdzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Micelek z Biedronki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go cenię za "zmywalność" i niski koszt

      Usuń
  3. Zaintrygowałaś mnie tym topem, ze względu na cenę chętnie go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę że warto , cena niewielka a zawartość buteleczki daje rade :)

      Usuń
  4. mam też perfum z avonu :) tez go lubię ;)

    Top z wibo genialny masz rację ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to cieszę się że nie jestem osamotniona w mojej liście faworytów :)

      Usuń
  5. Wow ile zużytych kosmetyków. :) Zaciekawił mnie ten to z wibo muszę wypróbowac:)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem sporo, a to dlatego że jak już się przekonam do jednego kosmetyku to namiętnie zużywam i kupuję następne :)

      Usuń
  6. tego micela też uwielbiam, towarzyszy mi już któraś tam butelka z kolei i nie mam zamiaru zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sporadycznie zmieniam, bo moja skóra szybko się "nudzi"

      Usuń
  7. Super właśnie szukam dobrego topu na pewno zakupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie zaciekawił mnie ten top z wibo i koniecznie muszę go kupić!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. płyn micelarny miałam co prawda dopiero 1 - ale przypadł mi do gustu :)
    Top wibo jak któryś mi się skończy - kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ilościach hurtowych go kupuję jak w rossmanie jest promocja -40% :)

      Usuń
  10. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award :D Szczegóły u mnie http://tylkopazurki.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, a ja nigdy nie widziałam tego topu u siebie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn micelarny - Be beauty kompletnie mi nie podszedł. :)

    OdpowiedzUsuń