14 kwietnia 2014

Libster blog award


Witajcie!

Dziś będzie coś innego a mianowicie cos o mnie :)
Zostałam nominowana przez właścicielkę bloga Tylko pazurki, a skoro zostałam wybrana jako jedna z trzech to uznałam że się skuszę. Co prawda zabawa kierowana jest dla blogów o mniejszej ilości blogów, no ale niech będzie :)

REGULAMIN ZABAWY:

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
 Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

MOJE ODPOWIEDZI:
1.    Ulubiony lakier do paznokci ? Jeśli chodzi o kolor - to czerwony2.    Matowe czy błyszczące wykończenie lakieru ? Zdecydowanie błyszczące.3.    Ulubione zwierzę ? Chomik (miałam) i Kot (bo zawsze o nim marzyłam)4.    Ulubiony program telewizyjny ? Nie mam, ale lubię oglądać seriale TVN-u5.    Ulubiona książka ? Zakochałam się w książkach Dan`a Brown`a
6.    Czego nie lubisz u ludzi ?            Zakłamania i tego że przychodzą jak maja do Ciebie interes, a w innym wypadku mają Cię głęboko w poważaniu
7.    Na imprezach wybierasz alkohol czy soki ? Ostatnio soki, bo prowadzę.8.    Szczęśliwa liczba / dzień / talizman ? Liczba 79.    Złota czy srebrna biżuteria ? Srebrna, złota tylko w klasyce (zaręczynowy pierścionek, obrączka)10 . Zdrowe jedzenie czy fast food ? Zdrowe. Zdecydowanie! I dużo :)11 . Mocny czy delikatny makijaż ? Mocny, bez względu czy na co dzień czy od świeta.

PYTANIA DLA NOMINOWANYCH:

1. Jakie jest Twoje motto życiowe?
2. Czy masz jakieś marzenie?
3. Co jest Twoim priorytetem? Dom? Rodzina? Dzieci? Przyjaciele?
4. Ulubiony zapach.
5. Na które święta czekasz najbardziej?
6. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
7.Twój największy sukces życiowy...
8. W jaki miejscu spędziłabyś wymarzony urlop?
9. Jaka potrawa kojaży Ci się z dzieciństwem?
10.  Jakich ubrań nie może zabraknąć w Twojej szafie?
11. Jaka była najbardziej szlona rzecz jaką zrobiłaś w życiu?

A nominuję:

Zapewne zastanawiacie się dlaczego akurat Was wybrałam? 
Otóż dlatego że Wasze blogi są mi najbardziej znajome, czesto do Was zagladam , choć nie zawsze komentuję :)
Mam nadzieję że ucieszy Was ta nominacja.

10 komentarzy:

  1. Też uwielbiam czerwień na paznokciach! :))
    I też wykończenie błyszczące :) choć czasem mogę się skusić na mat :)

    Dziękuje za nominację! :*
    Nie przepadam za tagami, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony na paznokciach to jest to! :) Bardziej od wykończeń błyszczących lubię tylko piaski za ich łatwość malowania. :)

    Dziękuję za nominację - postaram się odpowiedzieć na pytania, bo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię oglądac seriale TVN-u za to za kotami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jak nie zapomnę to kiedyś rozwiążę przy okazji jakiegoś posta :*

      Usuń
  5. a ja mam kota - którego zresztą uwielbiam! :)
    I też bardzoo, ale to baaardzo nie lubię w ludziach takiej fałszywości kiedy przychodzą gdy mają interes ;/

    I dziękuje za wyróżnienie, nie wiem czy będę pamiętać żeby odpowiedzieć w poście więc odpowiem ci tu w komentarzu :)
    1. Jakie jest Twoje motto życiowe? hmm.. nie mam raczej, ale jest kilka cytatów które mi się podobają i w pewnym sensie inspirują - głównie z filmów np. 'Nieważne co w życiu robisz, ale ważne, żebyś to zrobił bo nikt inny nie zrobi tego za ciebie.', czy 'Nie poddawaj się. Nie przestawaj w siebie wierzyć, bo zawsze będzie ktoś, kto będzie cię cholernie kochał, dla kogo będziesz wszystkim. To może być nawet twój kot'
    2. Czy masz jakieś marzenie? Jak każdy, ale ciii bo się nie spełni :D
    3. Co jest Twoim priorytetem? Dom? Rodzina? Dzieci? Przyjaciele? Rodzina i przyjaciele
    4. Ulubiony zapach. benzyny? :D albo zapach po letniej burzy
    5. Na które święta czekasz najbardziej? w sumie na każde, bo mogę odpocząć i spędzić czas z rodziną - trudno tu wybrać czy Wielkanoc czy Boże narodzenie - ale skłaniam chyba się do tego 2 - ma więcej magii w sobie chyba ;)
    6. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem? Chciałam znaleść 'swoje miejsce', które będzie odskocznią od rzeczywistości :)
    7.Twój największy sukces życiowy... Chyba jeszcze wszystko przede mną :)
    8. W jaki miejscu spędziłabyś wymarzony urlop? W górach - kocham je! :)
    9. Jaka potrawa kojaży Ci się z dzieciństwem? zupa mleczna? :D
    10. Jakich ubrań nie może zabraknąć w Twojej szafie? koszul - zdecydowanie :)
    11. Jaka była najbardziej szlona rzecz jaką zrobiłaś w życiu? Tu tez chyba wszystko przede mną :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się bezwzględnie z odp na pytanie 6!
    Dziękuję za nominację, oczywiście odpowiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za nominację przy którymś poście dodam te odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, przy okazji można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń