9 kwietnia 2014

Bingo Afera

Witajcie!!

Dziś będzie nietypowo. Nie wiem czy wszyscy już słyszeli o tym co się dzieje w internecie w temacie firmy Bingo Spa. Otóż firma z którą nawiasem mówiąc współpracuję sięgnęła po szokujące środki w reklamie.
Nie wiem jak Was, ale mnie to nie gorszy, ba mało tego sadzę że to świetny pomysł, brawa dla pomysłodawcy.

Na fan page`u Bingo spa zawrzało, internauci komentują, a kobiety obiecują że już nigdy nie kupią ich kosmetyków. A ja Wam powiem że kupię i to nie dlatego że dali mi kosmetyki za darmo, ale dlatego że są świetne, więc dlaczego "głupia" reklama miała by to zmienić. Reklama MediaMarkt- nie dla idiotów też wszystkich gorszyła, a i tak każdy tam coś kupił.

A to już w woli przypomnienia:









A co Wy sądzicie o całym zamieszaniu?

23 komentarze:

  1. Ja właśnie dzisiaj dodałam wpis o zakupach w BingoSpa. Mnie jakoś reklamy nie interesują, więc będę ich produkty dalej kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i słusznie bo czy reklama ma wpływ na zawartość opakowania ?

      Usuń
  2. Ja tez mialam to samo porównanie co ty... na gazecie byla reklama mediamarkt z oczywista aluzja wiec tez nie powinna tam kupować. Pewnie sporo innych rzeczy by sie znalazlo bo jest wiele durnych reklam... reklamy bingo mi sie nie podobają ale do jakości produktów nic nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to porównanie przyszło mi jako pierwsze do głowy

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. no ja na początku myślałam że tylko jedna a tu prosze :)

      Usuń
  4. Masz rację. Produkty kupuje się, bo coś jest dobre, a nie ze względu na reklamę. Mnie te reklamy jakoś specjalnie nie ruszają. Jeśli ktoś chce zrezygnować z dobrego kosmetyku tylko dlatego, że nie podoba mu się reklama... No cóż, każdy ma prawo do własnego zdania. Ja nie potrzebuję do życia reklam, nie zwracam na nie uwagi i kupuję to, co lubię i co jest dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja i tak sporadycznie sięgam po bingo spa więc, wszytko mi jedno jaka bedzie reklama
    firma chciała aby było o niej głośno i to dlatego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak mówisz, reklama może szalona ale produkty wciąż są te same

      Usuń
  6. nie sięgam po produkty tej firmy, a co do samych reklam to zależy jeszcze która - niektóre są rzeczywiście 'przesadzone' :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ktoś jest wrażliwy to mogą dotknąć

      Usuń
  7. Śmieszne reklamy :D
    Może i trochę gorszące ale jestem tego samego zdania co ty..
    Nadal chce wypróbować kosmetyki tej firmy i reklamy tego nie zmienią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze? Gdybym dzisiaj nie weszła koło 15 na Facebooka to bym nic na ten temat nie wiedziała. :D
    Jakoś zdania na ten temat zbytnio nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, widziałam tylko tą z 'twarzą', ale czekolada też im wyszła po prostu świetnie. Oczywiście trzeba zachować zdrowy rozsądek - firma zaufała idiocie, ale produkty nie zrobiły się gorsze od jego żałosnych umiejętności.
    Kurczę, chyba wyślę im CV, skoro kogoś takiego zatrudnili, to ja spokojnie mogłabym być jakąś panią prezes działu PR:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to z tym CV to niezły pomysł ;)

      Usuń
  10. hahah ale reklamy :D ja i tak nie patrzę na te reklamy tylko na jakośc produktu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak samo jak ja, a ich kosmetyki są naprawde dobre

      Usuń
  11. Czytałam o tym na jednym blogu i nigdzie więcej w sumie ;p Dopiero dziś u Ciebie ;p Niektóre reklamy no. "na twarz" troszkę niesmaczne, ale niektóre są całkiem zabawne jak dla mnie i ciekawe ;p Gorące zanurzenie jest fajne ;p Kosmetyków nie miałam, ale oczekuję paczuszki od BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń