20 marca 2014

Recenzja - lakier Bell Fashion colour nr 307


Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję lakieru Bell Fashion colour nr 307.
Lakier ten otrzymałam dzięki uprzejmości Drogerii Uholki.


Jestem bardzo z tego lakiery zadowolona nie tylko dlatego ze ma piękny kolor, ale również z tego powodu że wystarczy tylko jedna warstwa do całkowitego krycia. Byłam bardzo zdziwiona tym faktem i powiem Wam ze na siłę szukałam prześwitów i nic nie znalazłam.


Dostępny tutaj. Szeroka paleta kolorów.

Buteleczka jest w formie walcowatej o pojemności 11 ml.
Zakrętka ułatwia trzymanie pędzelka oraz aplikację.


Pędzelek jest prosty i wygodny:


Z uwagi na krycie , bardzo szybko również wysycha, a wykończenie pięknie się błyszczy.
Lakier trzyma się kilka dni i nie przebarwia płytki.


Cena to 7,80 zł


Konsystencja jest bardzo rzadka co ułatwia aplikację i pomalowanie paznokcia.


A wam jak podoba się ten kolor?









14 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny kolor. Mam kilka lakierów z tej serii i całkiem je lubię, choć nie ze wszystkimi kolorami trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam strasznie zaskoczona że te lakiery tak świetnie kryją

      Usuń
  2. Fajny kolorek :) Taka delikatna wisieńka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być wisienka, chociaż to taki bardziej purpurowy :)

      Usuń
  3. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor piękny ! Kojarzy mi się z malinami.

    OdpowiedzUsuń