8 marca 2014

Przegląd "Szafy"

Witajcie!

Dziś post bardziej modowy czyli o ubraniach troszkę będzie.

Szafa to sklep odzieżowy który mieści się w mojej rodzinnej miejscowości, odwiedzam go (jak na mnie) dość systematycznie, jednak częściej zdarza mi się podróżować tam wirtualnie <<tutaj>>

Już kilka razy wspominałam o Szafie na moim blogu tutaj i tutaj

A oto mała dawka :











 I na koniec moje ostatnie zakupy:

Jak dobrze że wiosna się do nas zbliża (właściwie już jest) wreszcie będzie można przyodziać sukienki i spódnice których masa w mojej szafie. 
A co wyjdzie z mojej szafy? 


11 komentarzy:

  1. Czarna spodniczka i koszula w krate z dzinsami - moi faworyci.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile świetnych rzeczy :) Aż miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać że kilka rzeczy mi się spodobało :)
    I Ty sobie kupiłas świetną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra rzeczy. Kiedyś może zajrzę będąc przejazdem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze mnie się koleżanki śmieją, że bym mogła lumpeks otworzyć, bo tyle mam ciuchów ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :) a jak z cenami?

    OdpowiedzUsuń
  7. ta czerwona koszula zajebista :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna torebka na drugim zdjęciu no i czerwona koszula - calkowicie w moim stylu.
    Aż chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń