14 marca 2014

Makijaż Modnani


Witajcie!

Dziś mam dla Was post w tematyce która rzadko się pojawia czyli makijaż.
Częstotliwość tego typu postów jest tak mała z jednego powodu - nie czuje się zbyt pewnie w tej tematyce.
Dlatego dziś mam dla Was zlepek kilku dni a tym samym kilku makijaży z uwzględnieniem "walorów" które lubię podkreślać.

Walor 1 - Powieki

Jak widzicie oko jest mocne, lubię tego typu mocne i kolorowe makijaże ale tylko wiosna i latem, zima mnie jakoś nie nastraja do tego.
Tutaj użyłam głównie cienia turkusowego cieniując go jaśniejszymi i ciemniejszymi tonami.
Podkład- Rimmel Match Perfection 101 classic ivory
Puder- Vipera Puder Collage 403
Bronzer- Vipera Puder Prasowany Cashmere Veil Brązujący Matujący 
Brwi- Paese Luxus potrójny zestaw matowych cieni 101
Powieki- Paletka Manly
Rzęsy- Bell Hypoallergenic Mascara 10
Usta- Maybelline Hydra Extreme Rose Glamour Glamorous Pink 160


Walor 2 - Brwi

Makijaż jak dla mnie make-up no-make-up, ale akcent na brwi jest bo lubię je podkreślać, cieniem oczywiście, henna jest zbyt czasochłonna i szybko się zmywa , a cieniem mogę szaleć do woli .
Podkład- Rimmel Match Perfection 101 classic ivory
Puder- Vipera Puder Collage 403
Bronzer- Vipera Puder Prasowany Cashmere Veil Brązujący Matujący 
Brwi- Paese Luxus potrójny zestaw matowych cieni 101
Powieki- Paese Luxus potrójny zestaw matowych cieni 101
Rzęsy- Bell Hypoallergenic Mascara 10
Usta- Joko Shea Butter J60



Walor 3 - Usta

Nie od dziś wiecie że uwielbiam intensywne kolory pomadek i na co dzień i od święta, jedną z moich ulubionych kolorów jest fuksja.
Podkład- Rimmel Match Perfection 101 classic ivory
Puder- Vipera Puder Collage 403
Bronzer- Vipera Puder Prasowany Cashmere Veil Brązujący Matujący 
Brwi- Paese Luxus potrójny zestaw matowych cieni 101
Powieki- Paese Luxus potrójny zestaw matowych cieni 101
Rzęsy- Bell Hypoallergenic Mascara 10
Usta- Avon Ultra colour rich color disiac Flirty Fuchsia



I jak któryś makijaż przypadł Wam do gustu?

11 komentarzy:

  1. no make up mi się podoba- mało osób potrafi się tak pomalować, mnie też rzadko to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuję. Nie spodziewałam się takiej opinii, strasznie mi miło. Moze dlatego mi wychodzi że prawie codziennie sie tak maluje , bo nie mam zbyt wiele czasu przed wyjsciem

      Usuń
  2. Fuhsia to zdecydowanie twój kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) miło że tak sądzisz :)

      Usuń
  3. Jesteś śliczna :) Ładny makijaż
    zapraszam do mnie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń