27 marca 2014

Kuracja - Rzepa Joanna

Witajcie!



Dziś przedmiotem recenzji jest kuracja wzmacniająca Rzepa do włosów 
przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania firmy Joanna.

Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego produktu, bo czarna rzepa i w ogóle, ale mile się zaskoczyłam.

Producent informuje o efektach już po dwóch tygodniach stosowania, po czym po owych dwóch tygodniach trzeba odstawić produkt, bo skóra się przyzwyczaja i produkt przestaje działać.

Ja nie jestem z tych osób które systematycznie stosują produkty więc i tutaj troszkę byłam nie systematyczna w stosowaniu, zamiast mycia głowy co dwa dni, tak jak każe producent, ja robiłam to co trzy, cztery dni, jednak efekty widzę.
Przed rozpoczęciem kuracji musiałam!! myć głowę co dwa dni, bo miałam przysłowiowy "smalec" no wiecie jak to wygląda.
Mało tego całe zżycie nie miałam łupieżu ale od jakiś dwóch lat zmagam się z nim strasznie, zmagałam , bo jak wcześniej cały czubek głowy był nim pokryty to teraz obszar ten zmienił się do raptem 1/10 tego obszaru.

Więc to działa!!
Oczywiście oprócz tego że stosowałam ten produkt kupiłam też nowa szczotkę żeby dalej nie rozprzestrzeniać łupieżu.
Głowa mniej się przetłuszcza , dzięki czemu mogę rzadziej myć głowę bo włosy dobrze wyglądają.
Co do wypadania nie mam zdania, nie było to teraz moim problemem więc chyba nic się nie zmieniło w tym temacie, ale na pewno nie wypada ich więcej :)

Wiele z Was pewnie odstraszy zapach tu dzież smród czarnej rzepy, wiec informuję że zapach jest w zasadzie wyczuwalny tylko podczas aplikacji, po wyschnięciu włosów już nic nie czuć.
A skoro jesteśmy przy aplikacji, to jest ona samą przyjemnością, ponieważ producent pomyślał o specjalnie zakończonym dzióbku, który wylewa produkt cienkim ciurkiem.



Ja rozdzielam włosy w przedziałki, leje tyle bym poczuła uczucie zimna na skórze głowy i szybko wcieram produkt opuszkami palców, oczywiście wszystko na mokrych włosach. 

Produkt jest średnio wydajny, bo w ciągu dwóch tygodni zużyłam prawie 1/3 opakowania.

Dostępność: tutaj
Cena: 8,79 zł
Pojemność: 100 ml

Koniec końców na pewno bym Wam go poleciła.

Produkt otrzymałam dzięki współpracy z :



12 komentarzy:

  1. dobrze, ze spełniła swoją funkcje co do ograniczenia przetłuszczania się włosów, szkoda, ze nie ma różnicy w wypadaniu bo może i ja bym się skusiła.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to że nie ma, ja nie miałam po prostu z tym problemów :)

      Usuń
  2. Kiedyś używałam i bardzo się polubiliśmy :)
    Miałam mega wysyp babyhair :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie zauważylam żebym miała, ale może jak bym dłużej używała.

      Usuń
  3. Muszę wypróbować, bo sama mam czasem problem z łupieżem :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powiem szczerze że ja widzemega efekt

      Usuń
  4. Nie mam problemu z przetłuszczającymi się włosami, obecnie mogę głowę myć co 3-4 dni, jednak dość mocno mi wypadają, ale też, podobnie jak Ty, mam problemy z regularnością. Teraz kupiłam nowy preparat, który mam nadzieję sprawi cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta regularność dotyczy i jedzenia i kosmetyków u mnie

      Usuń
  5. Wszystkie wcześniejsze wcierki jakie miałam nie pomogły mi jeśli chodzi o włosy, ostatnio kupiłam tą, zobaczymy czy ta sobie poradzi z moim wypadaniem włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy produkt, zastanawiam się właśnie nad jego kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń