5 marca 2014

Kropki, gołębie, mole i zakupy


Witajcie!

Jak widzicie moje zdobienia nie są ostatnio wysokich lotów tym razem postawiłam na rząd kropek w pionie.
W ten sposób chciałam zastrajkować że ta wiosna tak wolno idzie :D (żartuję)







Żeby nie było nudno to mały wgląd w prywatę, otóż ostatnio wybrałam się z moim ukochanym w góry 
i tam czekała na nas "niespodzianka" w postaci gołębi:


Oto one, a niżej winowajczyni ich mama. Swoją droga wyrodna matka, jak wychodziłam  na balkon żeby podrzucić im żarełko to mamuśka sfrunęła z gniazda, zamiast w nim siedzieć i złowrogo na mnie gruchać.


Ale żeby nie było tak nudno to jeszcze musieliśmy opanować inwazję moli które urządziły sobie imprezę w dywanie, po czym postanowiły uprzykrzyć mi życie i fruwały po całym mieszkaniu. W życiu nie widziałam tylu moli w jednym miejscu, nawet jak teraz pisze to mnie telepie z obrzydzenia.

Z części przyjemniejszych to spacerek po rynku i odwiedziny Natury, oto łupy:


Wiem mało (mnie też to dziwi) ale specjalnie wzięłam mało pieniążków i chyba dobrze zrobiłam bo było sporo wyprzedażowych lakierów, więc pokusa była straszna.





12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja się teraz zastanawiam po co go kupiłam :D chyba zrobię wyprzedaż lakierów to może się tam znajdzie :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kropeczki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kiedyś na szkoleniu instruktorka nazwała kropeczką bo wszędzie wstawiałam kropeczki (na pazurach oczywiście) ale to taki fajny wypełniacz :)

      Usuń
  3. Ładne mani, chociaż ja bym dała kropki na jeden palec, trochę jak dla mnie ich za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, ale to zdobienie optycznie wydłuża płytkę

      Usuń
  4. A mi się bardzo podoba. Czasem proste zdobienia są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ♥
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga..
    http://love-little-berry.blogspot.com/
    Obserwacja=Obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie kropeczki,a gołębi młodych nigdy nie widziałam :o nie wiedziałam że tak wyglądają ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. o ten zielony wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń