7 marca 2014

Akrylowe ćwiczenia


Witajcie!

Dziś chciałam się Wam pochwalić moimi poczynaniami w metodzie akrylowej.
Sytuacja niejako zmusiła mnie do ćwiczeń tą metodą, czego wcale nie żałuje, 
bo okazało się to świetną zabawą :)

Dzień I


Tutaj możecie zobaczyć cztery prace które wykonałam w pierwszym dniu.
Cztery godziny minęły mi w mgnieniu oka a tak mało zrobiłam.





A teraz pojedynczo: 

Bąbelki z niebieskiego, białego i czerwonego akrylu zalane przeźroczystym.
Listek wykonany farbka akrylową metoda one stroke, na koniec kwiatek akrylowy z białego niebieskiego i czerwonego akrylu.

Biały kwiatek akrylowy na połyskującym brokacie zatopionym w akrylu przezroczystym. 

Żel hybrydowy jako tło wykończony akrylem ze srebrnym brokatem i kwiatek z białego akrylu.


Tło z żółtej farbki akrylowej reszta wykonana przy pomocy kolorowego akrylu.

Dzień II

Na początek zapoznałam się z prasą branżową w której to znalazłam kilka obiecujących inspiracji



Tak wyglądało moje stanowisko pracy w ferworze walki:



Praca we, akryl się suszy:


a to efekt końcowy powyższych zmagań:


dotychczas zrobione pazurki:


No i całość wykonana w dniu drugim:



A tu pojedynczo:

Podstawa akryl, czerwony french muśnięty błyszczącymi drobinkami, na koniec kwiatuszek z farbki akrylowej

Koronka zatopiona w akrylu z białymi akrylowymi listkami i cyrkoniami. 

Misterna i czasochłonna robota zaczerpnięta ze stepiku Joanny Bobrowskiej (Golden Nails) 
Tło fioletowy i niebieski akryl z zatopionym brokatem i mini hologramem.
Kwiatek akrylowy biało fioletowy.
Listki akrylowe biało zielone

Pantera - tło brązowo-pomarańczowo- żółte.
Wykończenie- farbka akrylowa czarna i biała.

Inspiracja zaczerpnięta ze stepiku Karoliny (Nail Bar)
Tło - malinowy i brokatowy akryl z zatopionymi hologramami.
Całość wykończona kwiatkiem z białego akrylu i maziajkami z farbki akrylowej.

Ostatnia praca.
Ombre z żelu. Wykończone hologramami zatopionymi w przeźroczystym akrylu.
Na koniec akrylowe lilie wykończone farbką akrylową.

Jak Wam się podoba mój postęp w stylizacji paznokci?


6 komentarzy:

  1. Są cudne. Najbardziej wpadła mi w oko ta z czarną gałązką i białym kwiatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW jestem pod wrażeniem. Dobra robota ! Życzę powodzenia w kolenych próbach. Wszystko wygląda niesamowicie, ale chyba musi być bardzo trudne :O

    http://rubia-loca-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre są naradę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Najbardziej podoba mi się pantera :D

    OdpowiedzUsuń