4 lutego 2014

Walentynkowe wisiorki - krok po kroku




Witajcie!

Dziś mam dla Was posta o zabarwieniu Walentynkowym.
Niegdyś znienawidzone przeze mnie święto,  a dziś już nie chyba wiadomo dlaczego :)

Po okresie świątecznym ściana niefortunnie opustoszała, a tego moje oczy nie lubią, więc wymyśliłam Walentynkowe wisiorki. 

A oto jak je zrobiłam:

1. Na początek rysujemy serduszko. Wycinamy. Usztywniamy (ja to zrobiłam za pomocą taśmy).

2. Bierzemy kartkę i odrysowujemy serduszka. 

3. Wycinamy

4. Tutaj widok przygotowanych serduszek.

5. W celu dalszego zdobienia użyłam starego żelu uv. 
Oczywiście można użyć np kleju

6. Smarujemy całe serduszko tym preparatem.

7. Teraz przyda się pędzelek 

8. Obsypujemy serduszko brokatem

9. Utwardzamy w lampie.

Jest też drugi wariant.

1. Potrzebujemy lakierów. Ja użyłam odcieni czerwieni i różów
( kilka postów wcześniej mogłyście się przekonać że trochę tego było)

2. Przygotowujemy serduszka.

3. Malujemy lakierami. Warto wziąć starą gazetę żeby czegoś nie wybrudzić.

4. Czekamy aż serduszka wyschną.

5. I malujemy drugi raz.




6. Znów czekamy do wyschnięcia

Jak wiadomo lakier schnie tak naprawdę 24 h

Więc kolejny krok warto zrobić na następny dzień

7. Wycinamy krawędzie serduszek ( żeby nie było widać długopisu)

8. Potrzebujemy czerwonej kartki ( może być inny kolor)

9. Tniemy ja na równe kwadraciki wielkości serduszek.
Przyda nam się teraz klej i nitka.

10. Niepomalowaną stronę smarujemy klejem i bezpośrednio na środku przykładamy nitkę.
Potem dociskamy kwadracik. Gdy wyschnie klej wycinamy kształt serca.

I gotowe!

Prawda że ładnie to wygląda :)

8 komentarzy:

  1. Świetne te błyszczące serducha! ♥ Robiłam kiedyś takie na święta, tyle że gwiazdki :]

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo bardzo fajna walentynkowa ściana:) ja tegoroczne walentynki zamieniam na waledrinki:) dla każdego coś miłego a co:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne chyba bede musiałą zrobi sobie coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę bardzo :) nie mam nic przeciwko

      Usuń