20 lutego 2014

Paznokciowy Team New - czyli reaktywacja!


Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z pomysłem na który zdecydowałyśmy się razem z dziewczynami 
Otóż chcemy reaktywować Paznokciowy Team.
Pewnie zauważyłyście że był w tym temacie mały przestój, co mnie zaniepokoiło więc postanowiłam pomóc dziewczynom :) a one przyjęły ją ochoczo, to też dołączyłam do zacnego grona organizatorek, za co chciałam serdecznie podziękować.

Postanowiłyśmy wprowadzić nowy system między innymi nagradzania za aktywność , oraz możliwość decydowania o tym jaki wzorek malujemy. 
Pomyślałyśmy również o tym by zmienić czas oczekiwanie na wzorki, ale te i inne pomysły sa jeszcze do przedyskutowania oraz do Waszej również decyzji, w tym celu została utworzona ankieta która znajduje się >>tutaj<< czyli na blogu Zaczarowanej, proszę was o jej wypełnienie w celu pomocy zarówno nam i Wam.

A więcej szczegółów znajdziecie również na blogu Zaczarowanej.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)


5 komentarzy: