7 lutego 2014

Mol książkowy cz. 1

Witajcie!

Dziś mam dla Was coś nietypowego, jak na mojego bloga , postanowiłam że będę Wam opisywać aktualne książki które czytam, ale nie w formie recenzji tylko tak bardziej poglądowo, jeśli znajdę coś interesującego czym warto się podzielić. W tym celu też powstała kolejna etykieta -> książka.


Na przełomie 3 miesięcy przeczytałam tyle książek, że bym się nawet nie spodziewała iż mogę mieć takie tempo, po prostu je pochłaniam :)


Ale oprócz tematyki książek będę wplatać swoje przemyślenia dotyczące życia do których to nakłoniła mnie owa książka czy też coś ciekawego z mojego życia, co byście zobaczyły(-li) świat z mojej perspektywy.
W końcu to mój blog i mogę robić co chcę :) a chcę wprowadzić coś oryginalnego i uwiecznić to ile czytam książek i jakie (może ktoś mnie kiedyś pochwali ;) albo będzie ze mnie dumny np. moje nieistniejące jeszcze dzieci ).


Książki które przeczytałam:
Dan Brown - Lubię czytać jego książki są strasznie grube ale czyta się je jednym tchem, po prostu nie można się oderwać bo jest się ciekawym co będzie dalej.

"Anioły i demony", " Kod Leonarda da Vinci", "Cyfrowa twierdza"


Katarzyna Grochola - do niedawna sądziłam że jest przereklamowana, ale od kiedy przeczytałam jej książki wiem że nie. To fantastyczne lektury do "kawusi" dla współczesnej kobiety z rozterkami.

"Serce na temblaku", "A nie mówiłam", "Ja wam pokażę" 

Aktualnie czytam "Ja wam pokażę".

Teri Hatcher - "Spalony tost"
Teri jest większości nam znana jako Susan z "Gotowych na wszystko" jednak mało kto wie że napisała książkę. Książka ta to raczej poradnik ale można się z niej wiele nauczyć, szczególnie polecam samotnym matkom, wiele tematów poruszanych w tej książce może ułatwić im życie.
Jeśli chodzi o wkręcenie się w nią to raczej ciężko, ja musiałam się bardzo skupić i chwilę się zastanowić zanim zrozumiałam o co w niej chodzi, ale jeśli ktoś chce poznać prawdziwą Teri to zachęcam do lektury.
Jennifer Weiner - "Mamuśki gotowe na wszystko"
Do sięgnięcia po tą książkę skłonił mnie tytuł nie ukrywam że ten serial jest moim ulubionym.
Książkę fajnie się czyta, można się pośmiać i popłakać. Zdecydowanie polecam lekturę.


Temat miał być nieco bardziej obszerny, ale nie będę Was dziś zamęczać i robić tasiemca.
Ciąg dalszy nastąpi...

A Wy lubicie czytać książki?






12 komentarzy:

  1. Browna przeczytałam wszystko i bardzo lubię jego książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też go wręcz uwielbiam i zamierzam przeczytać jeszcze te których mi się nie udało :)

      Usuń
  2. Znam ze słyszenia te książki, ale jakoś nie są w moim klimacie. Raczej wolę klasykę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz na myśli jakiś konkretny tytuł, a może coś polecasz

      Usuń
  3. Uwielbiam czytać, a ty podałaś same wspaniałe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, a mówi się żeby nie oceniać książki po okładce a ja się często okładką właśnie sugeruje :)

      Usuń
  4. Kiedyś czytała dużo, niestety teraz nie mam na to czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam na szczęście czasu aż nadto i goni mnie termin troszkę , bo do 20tego muszę oddać książki a mam jeszcze 2 grubasy do przeczytania

      Usuń
  5. książki lubię czytać choć ostatnio wolę filmy bo tyle czasu już nie mam na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje że książki mniej czasu zajmują niż filmy, możesz je wszędzie zabrać i czytać np w pociągu albo na poczekalni u lekarza :)

      Usuń
  6. bardzo fajny pomysł z takimi postami :)
    ja książki uwielbiam, od września jakoś do nich wróciłam, ale teraz miałam dłuższą przerwę przez sesję, jednak już w najbliższym tygodniu do nich wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest fajna alternatywa na wolny czas i powiem szczerze że po czytaniu książek nie mam takich wyrzutów sumienia że marnuje swój czas :)

      Usuń