1 lutego 2014

Lakierowe zasoby


Witajcie!

Dziś chciałam Wam pokazać co składa się na moja lakierową kolekcję.
Z taką prośbą wyszła do mnie Zaczarowana, wiec moja droga proszę bardzo.
Tak przy okazji ciekawa jestem czy zgadłybyście ile mam na dzień dzisiejszy lakierów, sama byłam zaskoczona , bo jak się okazało przez ostatnie 2 miesiące przybyło mi jakieś 40 sztuk.
Na dzień dzisiejszy mam ich około 130.

Postanowiłam pogrupować je:


Avon:

 Ingrid:

Miss Selene:

Cairuo:

 P2:

Simple Beauty:

No name (były razem z zestawem stempelkowum)

Paris Memoris:

 Delia:

Essence:

 Vipera:

Eveline:

Paese:

 Lakiery do zdobień:

 Lovely (Magnetyczne) 

 Allepaznokcie-NTN

Allepaznokcie NTN - Cracle

Allepaznokcie - NTN

Allepaznokcie NTN

Safari:

Rimmel:

Miss Sporty:

Allepaznokcie NTN

Miyo, Sensique, Quiz, i 2x no name

Bell, Joko, Cuccio, Tisaro

Lovely (classic, matte)

Lovely ( Gloss, blink blink)

 Wibo

Poniższe lakiery używam w pracy (ale są moja własnością) 
 Rimmel Salon Pro

 Manhattan

 Allepaznokcie NTN

Safari, Pierre Rene, Delia

I lakiery których używam w pracy ( własność szefowej)

Essie:

Manhattan:


Topy i przeźroczystości:

 Odżywki:

Biały:

Czarny:

Szarości i srebro:

Błyskotki:

Żółciutki:

Zielenie:

Niebieskie:

Brąz i złoto:

 Beże, róże itp:

 Fiolety:

Pomarańczki:

Czerwienie:

Róże:

I więcej różu:

To by było na tyle. Mam nadzieje, że Was nie zanudziłam.
Miałam zamiar zrobić obszerny post razem z ozdobami i innymi akcesoriami do stylizacji paznokci, ale już same lakiery zajęły mi mnóstwo czasu, więc stwierdziłam że podzielę to na części.

Wybaczcie że nie zagłębiałam się w nazwy kolorów, gdybyście były którymś szczególnie zainteresowane, to dajcie znać , chętnie odpowiem.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)




38 komentarzy:

  1. A lakieru z Golden Rose ani jednego? :D jestem w szoku :-)
    Ale kolekcja pokaźna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz jakoś mi z tą marką nie po drodze

      Usuń
  2. Potężna kolekcja, ja również mam podobną. P.S. Safari to lakierki firmy-marki Quiz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę ich uzbierałaś:) ja zdecydowanie stawiam na Inglota jest długowieczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za bardzo nie mam gdzie kupować inglota, a we wrocku rzadko bywam, ale mają piękna kolorystyke

      Usuń
  4. jej,jestem w szoku,mega ogromna kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spodziewałam się że ktoś będzie w szoku

      Usuń
  5. widzę, że NTN z allepaznokcie tutaj królują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , bo są tanie i mają bogatą ferie barw

      Usuń
  6. Uwielbiam takie posty ;) Sporo tego masz moja droga, aż miło pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ogromna kolekcja:) ja mam zaledwie 50 sztuk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pokaźna kolekcja :D uwielbiam takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, fajnie jest podejrzeć kto co ma :)

      Usuń
  9. Świetna kolekcja i kilka perełek widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem co Cię zainteresowało :)

      Usuń
  10. zazdrość jest bardzo ale to bardzo zła... ale bardzo Ci zazdroszczę tej kolekcji:)
    marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kiedyś każdemu zazdrościłam takich kolekcji, a teraz sama mam :)

      Usuń
  11. 130? Toż to kompletne szaleństwo! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie ukrywałam że oszalałam na punkcie lakierów :)

      Usuń
  12. Trochę tego masz :) Ja ostatnio też policzyłam swoje zbiory, ale na razie nie powiem ile mam, bo zrobiłam konkurs na blogu :P
    A widzę lakiery Safari, ja też muszę w końcu jakieś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym myślałam ale potem się rozmyśliłam

      Usuń
  13. baaardzo pokaźna kolekcja ;)
    Przepraszam że tak późno komentuje, ale nie byłam na blogerze wcześniej ale post widziałam :) Dziękuje ;**
    Z rimmela masz piękne lakiery i essence :) I wszystkie fiolety ogólnie piękne :*

    OdpowiedzUsuń