17 lutego 2014

Kredka Smoky Eyes Art de Lautrec

Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję kredki do Smoky Eyes.
Marka Art de Lautrec.
Produkt ten otrzymałam do testów dzięki współpracy z Drogerią Uholki.


Kredka ma grafitowy kolor i nadaje się zarówno do makijażu smoky
 jak i zwykłego tu dzież do malowania linii wodnej.
Jest mięciutka co ułatwia jej rozprowadzanie.


Z jednej strony znajduje się gąbeczka która ułatwia rozcieranie kosmetyku.


Kredka jest na tyle miękka że gdy pomyliłam zatyczki od  razu nadawała się do ponownego temperowania, ale gapy tak mają  i potem sobie robotę zadają :D
 Nie pierwszy raz zdarza mi się taka historia z takim kosmetykiem.

Na zdjęciu powyżej widać jak wygląda kredka bezpośrednio  po użyciu.

Tutaj już roztarta gąbeczką.

Jeśli ktoś lubi subtelny efekt to kredka też daje rade w tym temacie,
 jak widać na załączonym obrazku.

Cena kredki to 7 zł

Do paczuszki z kosmetykami do testów dołączony został
 również pędzel do podkładu Maybelline.

Sprawiło mi to o tyle dużą radość że od dawna zamierzałam się z jego kupnem. 


Jak Widać pędzel świetnie rozsmarowuje podkład.
Teraz nie wyobrażam sobie robienia makijażu bez tego pędzla, 
znacznie ułatwia sprawę i przyspiesza pracę o 5-10 minut.

Podobne produkty znajdziecie tutaj i tutaj

1 komentarz:

  1. Oj kredka nie dla mnie. Ja tam wolę mocniejszy efekt.

    OdpowiedzUsuń