3 lutego 2014

13 przykładów brzydkich paznokci



Witajcie!

Dziś postanowiłam poruszyć temat na który natknęłam się ostatnio w internecie (tutaj), pozwoliłam sobie też użyczyć kilka zdjęć.


1. Paskudnie zrobione paznokcie tzw. "salonowe".
Co tutaj jest nie tak?
- French bez covera ( żelu kamuflującego)
- zalane skórki a co za tym idzie zapowietrzony żel
- nieopiłowane paznokcie na koniec pracy ( nadanie kształtu)
to tylko te najbardziej rażące ale oczywiście za tym idzie zmarnowanie pieniędzy.


2. Przebarwiona płytka.
Nie mówię że mi się nie zdarzyło takich mieć, ale największe zło
 to nie używanie podkładów pod zwłaszcza czerwone i ciemnoniebieskie lakiery.

3. Przedłużanie lub żelowanie paznokci u stóp.
Ja nie jestem zwolenniczka żelowania paznokci u stóp żel szybko 
odrasta i może powodować dyskomfort w bucie. 


4. Oszczędzanie przez przedłużanie paznokci w domu.
Ja wiem - kryzys, ale Panie które szukają oszczędności przez kupienie 
sprzętu i robienie paznokci w domu tak naprawdę są bardziej stratne
 (pamiętajcie chytry dwa razy traci).
Jeśli nie zamierzasz zajmować się tym zawodowo tylko
 robić paznokcie sobie i sporadycznie koleżankom szkoda 
Twojego czasu i paznokci.
Nauka trwa długo a paznokcie byle jak zrobione wcale 
nie wyglądają ładnie, wbrew pozorom to wcale nie jest takie łatwe.

5. Onycholiza 
Stan, w którym dochodzi do odwarstwiania płytki paznokcia od jego łożyska,
 towarzyszy temu białe zabarwienie paznokcia wskutek utraty łączności z łożyskiem.
Nie należy tego bagatelizować. Warto udać się do dermatologa który przepisze antybiotyk. 

6. Obgryzanie paznokci.
Sprawia to że paznokcie robią się brzydkie oraz skraca się płytka paznokciowa.
A oto skutki obgryzania:


7. Kacze paznokcie
Jest to metoda przedłużania paznokci, bardzo sławna w Hiszpanii. 
Metoda ta oryginalnie nazywana duck-tail jest zaczerpnięta rodem z kaczych płetw.
Inne kształty w przedłużaniu paznokci:
The Edge

 Bridge:

 Szpice:


8. Malowanie odrostu lakierem
To akurat ta brzydka wersja, same przyznacie że ładnie to nie wygląda,
widać gdzie kończy się sztuczny paznokieć a zaczyna naturalny.

A to przykład ładnego malowania:

9. Zamalowane skórki
Chyba nikomu nie trzeba nic wyjaśniać.
Czasem oglądam blogi dziewczyn z recenzjami lakierów i aż płakać się chce. 


10. Zarośnięte skórki
To zmora XXI wieku na każdym kroku napotykam się na tego typu paznokcie zarośnięte skórkami, nie wygląda to ładnie.

11. Niestaranny manicure
Tego typu malowanie wygląda jakby robił to ktoś po pijaku nawet z daleka nie będzie wyglądać to dobrze.

12. Obdrapany lakier
Nierówno pomalowane paznokcie lakierem, albo odpryśnięty lakier strasznie rzuca się w oczy, nie miejcie złudzeń że nikt nie zauważy, zwłaszcza jeśli lakier jest ciemny.

13. Przebarwione zmywaniem skórki
Zmywasz np czerwony lakier i przebarwiają Ci się skórki? Nie maluj na nowo paznokci tylko porządnie to doszoruj. Użyj więcej zmywacza a jeśli to nie pomoże potrzyj skórę plasterkiem cytryny.

To tylko część z karygodnych błędów jakich dopuszczają się kobiety.

* na koniec chciałam poinformować że wszystkie w.w. zdjęcia nie są mojego autorstwa.

52 komentarze:

  1. aż spojrzałam na moje!! ale nie z moimi nie jest na szczęście tak źle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małe kropki na paznokciach. Nie obgryzam ich od dawna.Zaczęłam o nie dbać, ale problem staje się coraz większy. Nie wiem co robić. Na jednym z nich pojawiło się duże zagłębienie co bardzo mnie martwi. Moja mama mówi mi, że to nic, ale wystarczy trochę przejechać po nim i już. Nie wiem co robić, czy możesz mi jokoś poradzić ?

      Usuń
    2. no niestety nie jestem w stanie Ci pomóc, może chociaż jakbym miała zdjęcie, proponuję udać się do dermatologa w tej sprawie

      Usuń
  2. Bałam się przewijać stronę, ale obejrzałam do końca. Najbardziej przeraziły mnie zdeformowane palce z obgryzionymi paznokciami- rety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda wygląda to strasznie, ale niestety takie rzeczy się zdarzają :( widziałam na żywo :((

      Usuń
    2. Mnie też. Nie miałam pojęcia, że obgryzanie paznokci może zajść aż tak daleko.

      Usuń
  3. moje są lekko przebarwione ;)
    fajny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też czasami się przebarwiają, pomimo że używam podkładów :(

      Usuń
  4. u mnie w sumie coraz lepiej, a jak się trafią zalane skórki staram się je szybko zmyć. No i przebarwiona płytka nawet przy użyciu bazy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze. U mnie niestety to samo.

      Usuń
  5. Świetny post, widać, że sporo pracy w niego włożyłaś :)
    Jak dla mnie najstraszniejsze są te kacze płetwy i szpice, jak z tym chodzić w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałam się jak najlepiej to opisać :) choć nie było to łatwe bo "wisiał" na de mną ukochany i chciał kompa.
      Szpice zdarza mi się nosić, uważam że są piękne choć niepraktyczne, a kacze to masakra!

      Usuń
  6. Kurczaki,ja skórki mam niepoodsuwanw dobrze :(( jak odsune to zadziorki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz suche, polecam oliwki i preparaty zmiękczające skórki :)

      Usuń
  7. Dziwnym przypadkiem ostatnio właśnie również natknęłam się na to na popilocie. Obgryzanie, narośnięte lub umalowane skórki, super czaderskie dziesięciocentymetrowe szpony i obdrapany lakier to ZŁO!!! Co do nierówno umalowanych paznokci- nawet niewprawiona 10-latka umalowała by je lepiej, a paznokcie na zdjęciu wyglądają gdyby nagle zabrakło lakieru...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem , bo dzięki temu artykułowi powstał mój. Przypomniał mi kilka rzeczy więc postanowiłam to uzupełnić.
      Z resztą pragnę zauważyć że na samym początku postu jest wzmianka o tym :)

      Usuń
  8. o losie!
    bidaki.. każde paznokcie biedne na swój sposób..
    mam nadzieję, że większości bohaterów zdjęć udało się doprowadzić dłonie do schludności..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też żywię taka głęboka nadzieję

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. no niestety takie rzeczy się dzieją w XXI wieku

      Usuń
  10. Okropność... i jak ja teraz usnę...??;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że jakoś dasz radę

      Usuń
  11. ja NIEmogłam ogladac tych zdjęci sa okropne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no okropne, a co ja mam robić jak widzę to na żywo czasami :(

      Usuń
  12. O fuuuuuuuuuuu! Szczególnie te poobgryzane! :/
    Nie mogę patrzeć normalnie :p

    OdpowiedzUsuń
  13. bałam się, że mogę tutaj zobaczyć zdjęcie swoich paznokci. Na szczęście nic takiego nie ujrzałam ;p Uff! Kamień z serca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam to Twoje pazurki tak źle nie wyglądają :)

      Usuń
  14. Dobrze powiedziane! Na niektóre to aż nie idzie patrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uf, w życiu się tyle razy nie wzdrygnęłam przy czytaniu posta:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje że nie odstraszy Cie to od czytania mojego bloga

      Usuń
  16. Moją zmorą jest przebarwiona płytka mimo stosowania podkładu pod każdy lakier ale widocznie taka uroda moich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  17. Okropieństwo! Jak kobieta może sobie pozwolić na coś takiego :o

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje mi sie ze kazda kobieta moze zapuscic ladne pazokcie, bo ksztalt, grubosc i inne cechy sa zapisane genetycznie w dna. Wiec nie warto sie zalamywac, ze nie urosna juz ladne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obgryzywanie paznokci jest obrzydliwe. Fuuuuj.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sztyletów ani the Edge nie umieściłabym na liście najbrzydszych paznokci (wiadomo kwestia gustu), ale mistrzowskie zdobienia są właśnie wykonywanie na takich kształtach, nie nadają się one do paradowania na co dzień przez ich niepraktyczność,ale podczas mistrzostw wyglądają zjawiskowo, wystarczy spojrzeć na zdobienia tych paznokci, które wstawiłaś, są po prostu dopracowane w każdym możliwym calu. Co to reszty zdjęć to się zgodzę w 100%, są potworne!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fuuuj...normalnie nie mam żadnego problemu z stopami (oglądaniem, robieniem) ale jak widzę takie szpony u nóg to aż mnie ciary przechodzą !! Weź tu buta załóż ! ja rozumiem, że to jest opcja do japonek/sandałków, ale przecież może w lato padać deszcz i będzie potrzeba ubrać zakryte buty. I co wtedy? "nie wyjde z domu bo mi się pazury nie zmieszczą w bucie" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mnie zawsze rozbawisz swoimi tekstami, ale masz rację i też tak sądzę :)

      Usuń
  22. przebarwiona płytka i problem ze skórkami dotyczą mnie w 200%, ale staram się to ogarniać, chociaż do zdjęć... masakra, bardzo otrzeźwiający post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Można się nabawić kompleksów... Nigdy specjalnie nie dbałam o paznokcie i dbać nie będę poza przycinaniem i walnięciem pilnika. Jednak z tych wszystkich hmm punktów najbardziej nie rozumiem 9 ? To źle? Pytam z czystej ciekawości, raczej nigdy się nie przyłożę do dbania o paznokci, nie mam nerwów, ale czy jak chce pomalować pazury to muszę dbać o jakieś mm wymogi? Czyli mają być ze skórkami czy tych skórek trzeba się pozbyć? Ile czasu poświęcasz na robienie paznokci tygodniowo ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie, ostatnio mniej czasu, ale myślę że tak ze dwa razy w tygodniu po godzince

      Usuń