8 stycznia 2014

Sylwestrowe zaległości


Witajcie!

Dziś mam dla Was zlepek przedsylwestrowych przygotowań.

Zacznę od pazurków, które miałam w dzień Sylwestra i
 w zasadzie przez kolejne cztery dni, to do mnie nie podobne :)





Do tego zdobienia użyłam następujących lakierów:
- Delia Coral Prosilk nr 44
- Biały kolor Safari
- P2 Sand style nr 060 strict ( powiem ze się do niego przekonałam)
- wykończenie Top Fluo Wibo


Przy okazji sylwestrowych zaległości, jeszcze troszkę świątecznie.
Tutaj mój  prezent (urodzinowo - świąteczny) od mojego Ukochanego, czyli tablet.


A tu moja skromna girlanda w dwóch wariantach oświetleniowych.



Na koniec jeszcze bałagan który powstał przy wykonaniu sylwestrowego makijażu: 





Nie mogłam się zdecydować czy wybrać kępki czy rzęsy na pasku, wygrały kępki.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego wieczorki :)

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. właściwie to jest srebrny, tylko po pomalowaniu topem fluo zmienił zabarwienie

      Usuń
  2. uwielbiam ten piasek p2, ale u mnie wygląda zupełnie inaczej ;p i fajne to zdobienie biało czarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. między paskami miał być jeszcze srebrny ale nie pykło

      Usuń
  3. Świetne mani:) Fajny pomysł z takimi wzorkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowny mani! P2 świetnie wyszedł z tym topem, ma super kolor. ;) Przy okazji widzę podobną paletkę do tej, która zawitała u mnie niedawno.

    Ps. Zapraszam na www.nejviis.blogspot.com - nowe wydanie aLoveliness ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to paletka Manly kupiona niegdyś na allegro

      Usuń
  5. świetnie te paznokcie wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobione pazurki, podoba mi się ten p2 :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. ogólnie tak chociaż nie wiem skąd ten pomysł bo do sukienki nie pasowały :D

      Usuń
  8. Piękne pazury :* szkoda ze makijażu nie pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fioletowe pazurki piękne :)

    OdpowiedzUsuń