11 stycznia 2014

Paznokciowy Team - wzorek nr 41


Witajcie!

            Dziś mam dla Was zdobienie do Paznokciowego Teamu, wzorek inspirujący jest powyżej.
Mam małe zaległości , ale powolutku je nadrabiam, między innymi dlatego że dziewczyny dawno nie dodały nowych inspiracji. Nie wiedziałam co się dzieje dlatego też napisałam do Zaczarowanej i dowiedziałam się ze szykują nam niespodziankę, już nie mogę się doczekać :)


A teraz już moje wykonanie. Jak widzicie kolorystykę jak zwykle zrobiłam po swojemu. nie jestem zbytnio zadowolona z tego wykonania, przede wszystkim sama bym się nie zdecydowała na taki wzorek, z jednego prostego powodu, a mianowicie nie cierpię jak mi coś odstaje od pazura, zaraz mam ochotę to zdrapać, taka nerwica mnie bierze.


Ale oczywiście czego się nie robi... jak to mówi mój Tata. Wiec po cudowałam pomalowałam i wyszło to co widać, a po zrobieniu fotek dosłownie zdrapałam wszystko. Nie powiem żeby wizualnie mi się nie podobało ale wyznaję zasadę co za dużo to nie zdrowo.


Lakiery których użyłam do tego zdobienia to:
- Essie - Don`t sweater it
- biały kolor safari (bez numerka)
- Delia Coral Prosilk nr 44
no i oczywiście cekinki i koraliczki jak widać na załączonym obrazku .





Rozszalałam się dziś i rozpisałam , jakiś mam dzisiaj strasznie produktywny dzień. Już upiekłam dwa ciasta (babkę i murzynka)  nie wiem czy to wynika z wczorajszej choroby czy mój biorytm ma na to pływ, ale raczej to drugie:
To już mamy wyjaśnione :)
A teraz czas na Was, podoba się Wam to zdobienie?


14 komentarzy:

  1. genialnie/ gratuluję cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biało- beżowa wersja spodobała mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję cierpliwości z układaniem kawioru :) całość się komponuję pięknie choć to nie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama nie wiem czy odważyłabym sie na takie zdobienie - ale Twoje wygląda świetnie - i gratuluje cierpliwości :)
    Wiem ze dziś miała się pojawić notka - ale mam sporo pracy i nauki na sprawdzian - więc zastanawiam się czy nie przełożyć jej na następny miesiąc bym chciałabym zrobić też ankietę a nie mam czasu się tym zając - ale jeszcze z Kasią to skonsultuję :) Wiem, jestem okropna :D :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne miałaś pomysły w tym zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ładnie wyszło :D ja w końcu muszę uzyc do jakiegoś zdobienia kawior bo mam a nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne mani bardzo podoba mi sie kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolorki:)i mani też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba Twój mani :)

    OdpowiedzUsuń