5 stycznia 2014

Paznokciowy projekt - Wyniki !


Witajcie!

Dziś nadszedł czas na wyniki Paznokciowego Projektu.
Oto jak prezentują się statystyki :

Tak wyglądały wasze głosy:
Przedostatnia kolumna przedstawia punkty które przyznałam ja, 
maksymalna ilość punktów do zdobycia to 20 ( 10 za frekwencję i 10 za wykonanie)

Wykres głosów:

Jak widać wygrała praca Anity w tygodniu 4.



Wykres sumy punktów:

Sumą punktów również wygrała Anita zdobyła ich aż 36.

Gratuluję wygranej i czekam na email z danymi do wysyłki na modnania@o2.pl

19 komentarzy:

  1. o jak super :) dziękuję bardzo i już wysyłam swoje dane do wysyłki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! :-)

    a wiesz, że ja teraz zauważyłam że ja wykonałam 2 a nie jedno zdobienie u Ciebie :-) no ale to nieistotne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że wcześniej mi się nie przypomniałaś :(

      Usuń
  3. Gratuluję Anitko !!! Wiedziałam, że wygrasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo profesjonalnie :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni :) I dziękuję za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję Anitko :) !!!!! cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń