7 stycznia 2014

Noworoczne postanowienie: Być dla siebie dobrym

Witajcie!

Czy czasami zdarza się  Wam stanąć przed lustrem  i widzieć swoje mankamenty?
Na przykład patrzysz a w odbiciu widzisz tylko swój "wielki" nos, albo pryszcz, który tej nocy nie wiadomo skąd pojawił Ci się na twarzy. STOP!


Twoje postrzeganie siebie jest złe.
Zamiast szukać w sobie wad musisz spojrzeć optymistycznym wzrokiem.
Przyjrzyj się swoim pięknym oczom, czy błyszczącym włosom, uwierz że na miejsce Twojego wewnętrznego krytyka jest cała rzesza ludzi którzy zazdroszczą Ci urody.
Ty musisz być ponad to, musisz kochać siebie, bo jeśli nie Ty to kto?


Pewnie zastanawiacie się skąd ten artykuł na moim blogu, otóż ja byłam takim swoim wewnętrznym krytykiem i powiedziałam sobie DOŚĆ!!
Stało się to po przeczytaniu jednego artykułu w gazecie (czasem napiszą coś mądrego).


Jeśli i Wy tak macie najwyższa pora z tym przestać.
Pomysł sobie ile osiągnęła, jesteś blogerką, miałaś w sobie na tyle odwagi by pokazać światu siebie i swoje pomysły, otworzyć się.
Dlatego też jesteś lepsza od tej całej rzeszy krytykujących Cię ludzi.


Mam nadzieję, że tym postem pomogę uwierzyć w siebie choć jednej osobie.
Pozdrawiam Was i życzę miłego wieczoru.



6 komentarzy:

  1. najważniejsze to znać swoją wartość!:)
    bardzo fajnie i ciekawie napisane;)
    na pewno będę częściej do ciebie zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze Ci sie podoba :) Oczywiscie zapraszam czesciej :)

      Usuń
  2. O tak! Polubić samą siebie to podstawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś uważałam,że jestem brzydka,gruba.. Zasłaniałam się masowymi zakupami..
    Aż wreszcie zaakceptowałam siebie taką,jaką jestem. Znalazłam w sobie atuty,które zaczełam eksponować. A tak szczerze to blog mi sporo pomógł :)
    Teraz jestem całkiem inną osobą jak kilka late temu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to mądrę co piszesz, jednak wiele osób ma problemy z zaakceptowaniem siebie ;)

    OdpowiedzUsuń