19 stycznia 2014

Misz masz stempelkowy


Witajcie!

Dziś mam dla Was wzorek nad którym myślałam już dłuższy czas 
czyli mieszanina stempelków.
Jeden stempelek to dla mnie stanowczo za mało więc na jednym pazurku wylądowały trzy.



Lakiery z których skorzystałam przy okazji zdobienia:
- Delia Coral Prosilk nr 44
- Paris Memoris nr 283
- P2 nr 240 joyful
- Activ Top coat

Jesli chodzi o Top z Activ to nie polecam, lakiery bazowe pod nim się kurczą.
O wiele bardziej wole poczciwego Topa z Wibo i jest ze trzy razy tańszy :)







Jak Wam się podoba taki wariant stempelkowy?

7 komentarzy:

  1. niesamowite. aż trzeba się przyglądać, by zobaczyć, że to nie, np. folia albo drukowane gotowce ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie to żadna folia, tylko szkoda że nie ręcznie malowane :(

      Usuń
  2. Podoba mi się , fajnie by wyglądały na białym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się , fajnie by wyglądały na białym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzoo podoba :D ten mix świetnie wykonałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ciesze się że tak sądzisz :)

      Usuń